Komunikacja marketingowa
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Czytelnia dla Dorosłych
(4)
Autor
Andrzejczyk Adrian
(1)
Gasper Dorota
(1)
Jankowiak Karolina
(1)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
McStay Andrew (1975- )
(1)
Serwański Tomasz
(1)
Setiawan Iwan
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Kobieta
(2667)
Rodzina
(1496)
Miłość
(1340)
Polska
(1307)
Tajemnica
(1285)
Komunikacja marketingowa
(-)
Przyjaźń
(1056)
Powieść amerykańska
(976)
Historia
(924)
Zabójstwo
(868)
Śledztwo i dochodzenie
(868)
Relacje międzyludzkie
(842)
II wojna światowa (1939-1945)
(837)
Policjanci
(614)
Literatura polska
(559)
Powieść obyczajowa
(550)
Zwierzęta
(546)
Małżeństwo
(540)
Psychologia
(539)
Sekrety rodzinne
(532)
Rodzeństwo
(525)
Dzieci
(509)
Wychowanie
(505)
Literatura
(503)
Osoby zaginione
(490)
Dziecko
(471)
Trudne sytuacje życiowe
(465)
Pedagogika
(455)
Przestępczość zorganizowana
(448)
Powieść angielska
(441)
Żydzi
(405)
Uczucia
(404)
Nastolatki
(400)
Literatura dziecięca polska
(380)
Kultura
(367)
Magia
(366)
Powieść polska
(365)
Wybory życiowe
(364)
Dziennikarze
(363)
Życie codzienne
(361)
Podręcznik akademicki
(359)
Język polski
(358)
Relacja romantyczna
(331)
Arystokracja
(330)
Boże Narodzenie
(325)
Sztuka
(321)
Matki i córki
(318)
Uprowadzenie
(315)
Pisarze polscy
(307)
Seryjni zabójcy
(306)
Polityka
(305)
Socjologia
(302)
Dziewczęta
(301)
Powieść młodzieżowa polska
(301)
Psy
(283)
Nauczanie
(281)
Polacy za granicą
(278)
Władcy
(277)
Poezja polska
(273)
Zemsta
(266)
Młodzież
(261)
Poszukiwania zaginionych
(259)
Powieść przygodowa
(253)
Przedsiębiorstwo
(250)
Zarządzanie
(249)
Prywatni detektywi
(240)
Ojcowie i córki
(235)
Politycy
(234)
Filozofia
(233)
Literatura piękna
(228)
Ludzie bogaci
(218)
Podróże
(218)
Prawo
(218)
Wychowanie w rodzinie
(209)
Pisarze
(208)
Wojsko
(208)
19
(207)
Edukacja
(207)
Komunikacja społeczna
(207)
Wakacje
(207)
Osobowość
(206)
Mężczyzna
(201)
Ludzie a zwierzęta
(200)
Lekarze
(190)
Koty
(189)
Dziadkowie i wnuki
(185)
Duchowieństwo katolickie
(184)
Praca
(184)
Medycyna
(183)
Aktorzy polscy
(181)
Uczniowie
(180)
Wojna 1939-1945 r.
(178)
Psychoterapia
(175)
Społeczeństwo
(174)
Studenci
(173)
Biografia
(172)
PRL
(172)
Wojna
(170)
Nauczyciel
(169)
Szpiegostwo
(169)
Spisek
(168)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
SEO marketing : bądź widoczny w Internecie / Adrian Andrzejczyk. - Gliwice : Helion S.A., copyright 2022. - 232 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Onepress)
Daj swoim klientom szansę i pozwól im się odnaleźć w sieci! We współczesnym biznesie, gdy powszechne staje się zjawisko hiperkonkurencji, aby skutecznie konkurować, firma musi prowadzić zaplanowane działania w zakresie komunikacji marketingowej. Wraz z dynamicznym rozwojem technologii na znaczeniu zyskuje internet. Kogo nie ma w sieci, ten sam sobie ogranicza dochody, a za chwilę - kto wie, może sam się wyeliminuje z rynku? Dlatego, jeśli nie prowadzisz firmy, która działa całkowicie lokalnie i z założenia offline, musisz się zgodzić na reguły świata online i mocno w nim zaistnieć. A ponieważ w biznesie online króluje wyszukiwarka Google - szacuje się, że w większości branż odpowiada już za 50 procent przychodów! - to na funkcjonowaniu zgodnie z jej wymogami musisz skupić swoje siły i środki. A skoro wyszukiwarka Google, to SEO. Z angielskiego: search engine optimization, czyli proces polegający na dostosowaniu strony internetowej i działań w zakresie promocji do zaleceń Google. Schemat działania algorytmu jest pilnie strzeżoną tajemnicą. Z tego podręcznika dowiesz się, jak ją rozgryźć - krok po kroku. Książka ma charakter teoretyczno-empiryczny: strona po stronie prowadzi czytelnika po najważniejszych czynnikach decydujących o sukcesie w świecie online. Poznaj wymogi wyszukiwarki Google, dostosuj swój marketing i wskocz na pierwsze miejsca wyników wyszukiwania! Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CZ-004.774 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CZ-339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Analiza działań reklamowych największych światowych firm medialnych.
W czasach, kiedy przeciętny użytkownik telefonu sprawdza go ponad sto razy dziennie, umiejętność sprawnego poruszania się w świecie mediów cyfrowych jest kluczowa. Ciągła ich ewolucja wymaga, by wciąż aktualizować swoją wiedzę. W tym celu warto sięgnąć po prezentowaną książkę, w której Andrew McStay z pasją analizuje działania reklamowe największych światowych firm medialnych i przedstawia szeroki zakres bieżących zmian.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CZ-659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka stanowi pierwszą systematyczną próbę analizy polskiego rynku komunikacji marketingowej z wykorzystaniem narzędzi symbolicznej teorii organizacji. Kieruje ona uwagę na socjokulturowy, dynamiczny kontekst funkcjonowania marek, nie redukując kultury do uniwersalnych wymiarów psychologicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CZ-339.138(438) (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej