Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(56)
Forma i typ
Książki
(53)
Publikacje naukowe
(18)
Publikacje fachowe
(16)
Publikacje popularnonaukowe
(14)
Publikacje dydaktyczne
(11)
Poradniki i przewodniki
(8)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Audiobooki
(2)
Dostępność
dostępne
(55)
nieokreślona
(8)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(8)
Dział Multimedialny
(2)
Filia nr 2 w Prudniku
(1)
Filia w Rudziczce
(10)
Filia w Szybowicach
(1)
Filia w Łące Prudnickiej
(1)
Czytelnia dla Dorosłych
(40)
Autor
Brealey Richard A. (1936- )
(2)
Gasper Dorota
(2)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(2)
Katolik Jerzy
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Myers Stewart C. (1940- )
(2)
Setiawan Iwan
(2)
Andrzejczyk Adrian
(1)
Aue Wiesława
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Bardi Edward J. (1943- )
(1)
Basiuk Tomasz
(1)
Bielakowski Cezary (1968- )
(1)
Bratkowski Stefan (1934- )
(1)
Brodnicka Elwira
(1)
Broniarek Zygmunt (1925-2012)
(1)
Celmerowski Zbigniew
(1)
Chmura Joanna
(1)
Chrostowski Aleksander
(1)
Covey Stephen M. R
(1)
Coyle John Joseph (1935- )
(1)
Dmowska-Pycka Aneta
(1)
Domański Tomasz (1953- )
(1)
Dornfeld Agnieszka
(1)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(1)
Duczmal Wojciech
(1)
Dutka-Mucha Małgorzata
(1)
Dąbrowska Agata (medycyna)
(1)
Dąbrowski Marek (medycyna)
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Engelhardt Juliusz (1955- )
(1)
Ford Henry (1863-1947)
(1)
Freemen Edward R
(1)
Gawroński Krzysztof
(1)
Gałaj-Emiliańczyk Konrad
(1)
Gilbert Daniel R
(1)
Gordon Tomasz
(1)
Gorzelany Teresa
(1)
Gołębiowski Janusz W. (1928- )
(1)
Grudowski Piotr
(1)
Gryn Magdalena
(1)
Hartley Gregory (1963- )
(1)
Janicki Przemysław
(1)
Kaczmarek Olga
(1)
Kalbach Jim
(1)
Karinch Maryann (1953- )
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kaufman Josh
(1)
Kawszyn Roman
(1)
Kempny Danuta
(1)
Klosa Edyta
(1)
Konatowicz Krzysztof
(1)
Kosecka Kinga
(1)
Kostera Monika
(1)
Kowalski Paweł (nauki ekonomiczne)
(1)
Kownacki Stanisław
(1)
Koźmiński Andrzej K
(1)
Kramarz Marzena
(1)
Krogulewska Krystyna
(1)
Kulińska Ewa
(1)
Kućma Tomasz
(1)
Lachowski Sławomir (1958- )
(1)
Langley C. John (1946- )
(1)
Lipa Michał
(1)
Lipka Anna
(1)
Lipka Anna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Lisiński Marek
(1)
Marjańska Ewa
(1)
Matczewski Andrzej
(1)
McCormack Mark H. (1930-2003)
(1)
McIver Meredith
(1)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(1)
Mitoraj-Jaroszek Małgorzata
(1)
Moderski Jerzy
(1)
Modzelewska Weronika
(1)
Modzelewska-Tarka Małgorzata
(1)
Nisztor Piotr (1984- )
(1)
Nowak Edward (1950- )
(1)
Nowak Mariusz (ekonomia)
(1)
Obłój Krzysztof
(1)
Piotrowski Włodzimierz
(1)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(1)
Pokusa Tadeusz
(1)
Rakowska Anna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Ramus Maciej J
(1)
Rysz Stanisław
(1)
Sadowski Adam
(1)
Samson-Banasik Aleksandra
(1)
Scott David Meerman (1961- )
(1)
Sip Maciej
(1)
Sitko-Lutek Agnieszka
(1)
Sobczak Alicja
(1)
Sobczyk Michał (medycyna)
(1)
Spałek Seweryn
(1)
Stasiak Marcin
(1)
Stawarz-García Barbara (ekonomia)
(1)
Stempel-Gancarczyk Karina
(1)
Stodolny Maciej
(1)
Stoner James Arthur Finch (1935- )
(1)
Sułkowski Łukasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(28)
2010 - 2019
(19)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(4)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(42)
1901-2000
(9)
1989-2000
(6)
1945-1989
(3)
1918-1939
(1)
Kraj wydania
Polska
(55)
Język
polski
(55)
nieznany (1 0)
(1)
Odbiorca
Menedżerowie
(11)
Szkoły wyższe
(9)
Przedsiębiorcy
(4)
Administratorzy bezpieczeństwa informacji
(1)
Doradcy personalni
(1)
Dyrektorzy finansowi
(1)
Dyrektorzy szkół
(1)
Dziennikarze
(1)
Główni księgowi
(1)
Inspektorzy ochrony danych
(1)
Prezesi
(1)
Specjaliści ds. controllingu
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Szkoły zawodowe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(3)
Literatura amerykańska
(2)
Temat
Zarządzanie
(20)
Marketing
(5)
Media społecznościowe
(5)
Przedsiębiorstwo
(5)
Marketing cyfrowy
(4)
Organizacja
(4)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(4)
Motywacja
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Controlling
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Innowacje
(2)
Internet
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Kontrola zarządcza
(2)
Logistyka
(2)
Menedżerowie
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Sklepy internetowe
(2)
Zarządzanie finansami
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Afera podsłuchowa (Polska ; 2014)
(1)
Analiza Zagrożeń i Krytycznych Punktów Kontroli (HACCP)
(1)
Analiza transakcyjna
(1)
Animacja kultury
(1)
Artyści polscy
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Badania naukowe
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Bezpieczeństwo narodowe
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Biznes
(1)
Coaching
(1)
Content marketing
(1)
Controlling personalny
(1)
Dobre praktyki
(1)
Doskonalenie zawodowe
(1)
Działalność gospodarcza
(1)
Ekonomia
(1)
Elita ekonomiczna
(1)
Etyka
(1)
Etyka biznesu
(1)
Facebook
(1)
Finanse
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Finanse publiczne
(1)
Ford, Henry (1863-1947)
(1)
Handel wysyłkowy
(1)
Handlowcy
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Kariera
(1)
Kompetencje menedżerskie
(1)
Kompleksowa karta wyników
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konkursy i festiwale muzyczne
(1)
Konsumenci
(1)
Krajowy Festiwal Piosenki Polskiej
(1)
Kulczyk, Jan (1950-2015)
(1)
Kultura chrześcijańska
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Mapowanie
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Metodologia
(1)
Metody statystyczne
(1)
Milionerzy
(1)
Motywacja pracy
(1)
Muzeum Polskiej Piosenki (Opole)
(1)
Myślenie
(1)
Negocjacje biznesowe
(1)
Ochrona danych osobowych
(1)
Opieka długoterminowa
(1)
Opiekunowie medyczni
(1)
Organizacja bioblioteki
(1)
Pedagogika katolicka
(1)
Pielęgniarstwo
(1)
Plan marketingowy
(1)
Pokolenie Y
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Postawy
(1)
Pozycjonowanie stron internetowych
(1)
Praca
(1)
Praca zespołowa
(1)
Prakseologia
(1)
Programiści
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przemysł motoryzacyjny
(1)
Przetwarzanie danych
(1)
Przywództwo
(1)
Psychologia poznawcza
(1)
Psychologia pozytywna
(1)
Psychologia zarządzania
(1)
Public relations w internecie
(1)
Temat: czas
2001-
(17)
1901-2000
(4)
1989-2000
(3)
1945-1989
(2)
2001
(1)
Temat: miejsce
Polska
(13)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Gatunek
Poradnik
(16)
Opracowanie
(14)
Podręcznik
(12)
Monografia
(6)
Praca zbiorowa
(5)
Biografia
(2)
Audiobooki
(1)
Autobiografia
(1)
Autograf
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Encyklopedia
(1)
Książki mówione
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Referat
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(2442)
Kultura i sztuka
(700)
Medycyna i zdrowie
(622)
Edukacja i pedagogika
(588)
Literaturoznawstwo
(556)
Zarządzanie i marketing
(56)
Socjologia i społeczeństwo
(550)
Psychologia
(452)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(430)
Religia i duchowość
(412)
Podróże i turystyka
(372)
Hobby i czas wolny
(369)
Biologia
(316)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(314)
Geografia i nauki o Ziemi
(259)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(240)
Kultura fizyczna i sport
(198)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(177)
Etnologia i antropologia kulturowa
(159)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(146)
Językoznawstwo
(143)
Rozwój osobisty
(135)
Kulinaria
(128)
Inżynieria i technika
(109)
Filozofia i etyka
(107)
Fizyka i astronomia
(103)
Architektura i budownictwo
(96)
Nauka i badania
(91)
Styl życia, moda i uroda
(80)
Informatyka i technologie informacyjne
(72)
Ochrona środowiska
(72)
Chemia
(55)
Media i komunikacja społeczna
(50)
Rolnictwo i leśnictwo
(47)
Dom i ogród
(46)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(46)
Archeologia
(41)
Matematyka
(40)
Transport i logistyka
(34)
Praca, kariera, pieniądze
(32)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(29)
Socjologia i społeczeµstwo
(11)
Pamiętniki i wspomnienia
(2)
Kuchnia i gotowanie
(1)
Kultura
(1)
Kultura i Sztuka
(1)
Literatura
(1)
Muzyka
(1)
Nauka
(1)
Polityka, politologia
(1)
Religia i duchowoś
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Styl życia, moda, uroda
(1)
Varia
(1)
Zdrowie i uroda
(1)
56 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
SEO marketing : bądź widoczny w Internecie / Adrian Andrzejczyk. - Gliwice : Helion S.A., copyright 2022. - 232 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Onepress)
Daj swoim klientom szansę i pozwól im się odnaleźć w sieci! We współczesnym biznesie, gdy powszechne staje się zjawisko hiperkonkurencji, aby skutecznie konkurować, firma musi prowadzić zaplanowane działania w zakresie komunikacji marketingowej. Wraz z dynamicznym rozwojem technologii na znaczeniu zyskuje internet. Kogo nie ma w sieci, ten sam sobie ogranicza dochody, a za chwilę - kto wie, może sam się wyeliminuje z rynku? Dlatego, jeśli nie prowadzisz firmy, która działa całkowicie lokalnie i z założenia offline, musisz się zgodzić na reguły świata online i mocno w nim zaistnieć. A ponieważ w biznesie online króluje wyszukiwarka Google - szacuje się, że w większości branż odpowiada już za 50 procent przychodów! - to na funkcjonowaniu zgodnie z jej wymogami musisz skupić swoje siły i środki. A skoro wyszukiwarka Google, to SEO. Z angielskiego: search engine optimization, czyli proces polegający na dostosowaniu strony internetowej i działań w zakresie promocji do zaleceń Google. Schemat działania algorytmu jest pilnie strzeżoną tajemnicą. Z tego podręcznika dowiesz się, jak ją rozgryźć - krok po kroku. Książka ma charakter teoretyczno-empiryczny: strona po stronie prowadzi czytelnika po najważniejszych czynnikach decydujących o sukcesie w świecie online. Poznaj wymogi wyszukiwarki Google, dostosuj swój marketing i wskocz na pierwsze miejsca wyników wyszukiwania! Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CZ-004.774 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia w Rudziczce
Brak informacji o dostępności: sygn. FR-005.51 (1 egz.)
Czytelnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CZ-005.51 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Najbogatszy Polak. Pozostawił majątek wart 15 mld złotych. Nawet najwięksi wrogowie z szacunkiem mówili o skali jego przedsięwzięć. Drapieżny kapitalista i hojny filantrop. Ikona transformacji polskiej gospodarki. Człowiek, który z upodobaniem kolekcjonował zarówno dzieła sztuki, jak i znajomości z możnymi tego świata. Hanna Suchocka radziła się go, czy ma objąć posadę premiera RP. Przyjmował go Donald Tusk. Do jego firmy zaglądał Marian Krzaklewski. Szczególne relacje łączyły go z prezydentem Aleksandrem Kwaśniewskim, do którego miał nieograniczony dostęp.
Książka zawiera wypowiedzi Jana Kulczyka, których udzielił nam przed śmiercią w Wiedniu. Opowiada o drodze do bogactwa i zdarzeniach, bez których nie osiągnąłby swojej pozycji. Polemizuje z krytyką i zarzutami, jakie towarzyszyły mu odkąd zaczął zarabiać duże pieniądze. Po raz pierwszy opowiada o kulisach swoich największych inwestycji. Zdradza w kim upatrywał swojego największego wroga i kto mógł stać za nagraniami kelnerów. Osobiste relacje to najważniejsza część jego narracji. Bo jak lubił mawiać doktor Jan Kulczyk, interesy robi się z ludźmi, a nie z firmami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CZ-929-052(438)"19" (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CZ-33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Książka o budowaniu zaufania w biznesie. W epoce naznaczonej skandalami w biznesie zaufanie staje się kluczowym warunkiem sprawnego funkcjonowania przedsiębiorstw. W wymierny sposób przyspiesza działania, zwiększa zyski i pozwala budować satysfakcjonujące relacje biznesowe i osobiste. Autor, ekspert w dziedzinie przywództwa, radzi, jak budować zaufanie i stawać się wiarygodnym partnerem w interesach, dobrym pracodawcą i porywającym liderem, a także lepszym współmałżonkiem i rodzicem. Z książki tej dowiesz się m.in.: jakie zachowania cechują najbardziej godnych zaufania ludzi biznesu, w jaki sposób wiarygodność pozwala zmniejszyć koszty i zmaksymalizować zyski, jak odbudować utracone zaufanie. Zaufanie redukuje koszty transakcji, zwiększa szanse polubownego załatwienia sporów i przyspiesza wymianę handlową. Jest swego rodzaju spoiwem wszelkich organizacji i stowarzyszeń. Nareszcie ktoś zauważył i docenił jego ogromne znaczenie w biznesie. - Marilyn Carlson Nelson, dyrektor generalny Carlson Companies (…) Po tę książkę powinni sięgnąć nie tylko liderzy, ale wszyscy, którzy chcieliby poprawić swoje relacje ze znajomymi, przyjaciółmi czy rodziną. - Gregory K. Ericksen, wiceprezes Ernst & Young
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia w Szybowicach
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FS-330.162 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Światowe Bestsellery Biznesowe)
Na okładce i stronie tytułowej: najsłynniejsza książka o zarządzaniu.
Ta książka zmieniła współczesny świat. Oczywiście, zarządzano i przed Druckerem. Nie brakowało menedżerów odnoszących sukcesy. Ale dopiero Peter F. Drucker odkrył światu znaczenie menedżerów i zarządzania we współczesnej gospodarce rynkowej, ukazał, jakie możliwości postępu kryją się w zarządzaniu. Sama własność prywatna nie wystarczy dziś dla sukcesów w gospodarce. Nie wystarczy i sam kapitał. Trzeba menedżerów. Co najważniejsze - ta książka w sposób żywy i przystępny informuje, co trzeba umieć i co robić dla powodzenia biznesu. Jest to książka fundamentalna dla wiedzy o zarządzaniu i nie darmo jej autora nazywa się "ojcem-założycielem" zarządzania (i wręcz - jego "papieżem"). To rzeczywiście "biblia" biznesu - żywy, codzienny poradnik we wszystkich sprawach prowadzenia biznesu i zarządzania przedsiębiorstwem. Nie przystępujmy do jej czytania z kompleksem naszego zapóźnienia. Źródło: empik
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CZ-005(07) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia w Rudziczce
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FR-005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Inspiracje Edukacyjne)
Książka zawiera wskazówki pozwalające na zrozumienie procesów zarządzania specyficznych dla systemu oświaty. Autorzy omawiają podstawowe umiejętności praktyczne i kompetencje społeczne, które ułatwiają wstępną interpretację i zrozumienie powszechnie występujących problemów w oświacie. Opracowanie wpisuje się w nurt współczesnych rozważań na temat modeli zarządzania organizacją oświatową i badań nad jej skutecznością. Źródło: ksiegarnia.pwn.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CZ-37.014.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie przedsiębiorstwem / redakcja naukowa Juliusz Engelhardt. - Wydanie II wznowione. - Warszawa : CeDeWu, 2024. - 249 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
„Zarządzanie przedsiębiorstwem w (...) nowych uwarunkowaniach jest dużą umiejętnością, wymaga lat doświadczeń, ogromnej wiedzy, jest wyzwa­niem dla kierujących przedsiębiorstwami. Podejmując różne decyzje, w różnych obszarach działalności przedsiębiorstwa, muszą być świadomi ryzyka, zarządzając przedsiębiorstwem muszą to ryzyko, jego skalę i zakres, starać się rozpoznać i wykorzystując swoją wiedzę i zgromadzoną informację, ale również kierując się intuicją, ocenić jego skutki dla przedsiębiorstwa. Dobrze, że tematyka zarządzania jest coraz częściej podejmowana w podręcznikach, artykułach, staje się jednym z głównych tematów konferencji na­ukowych. Nigdy za wiele na ten temat; zarządzanie jest bowiem podstawą funkcjonowania i rozwoju każdego przedsiębiorstwa, a ciągłe doskonalenie systemów zarządzania winno stać się motywem przewodnim strategii każdego przedsiębiorstwa. Recenzowany podręcznik (...) zasługuje na wysoką ocenę. Ma dużą wartość zarówno poznawczą, jak i praktyczną, ma również swoje walory dydak­tyczne. (...) Tematyka poruszana nawiązuje do aktualnych trendów w zarządzaniu przedsiębiorstwem, wskazuje na różnego rodzaju uwarunkowania jakie towarzyszą procesowi zarządzania i w związku z tym podejmowanym decyzjom. Przy tym wszystkim warto podkreślić, że wiele z poruszanych w podręczniku tematów z powodzeniem uzupełnia wiedzę o zarządzaniu prezentowaną w innych, tego rodzaju, pozycjach zwartych". Z recenzji prof. zw. dr. hab. Janusza Żurka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CZ-658 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Dziś i jutro / Henry Ford ; [przekład Damian Łukasz Tarkowski]. - [Piaseczno] : Heraclon International. Storybox.pl, [2022]. - 1 płyta audio (CD) (9 godz. 49 min) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm.
Nowatorskie podejście do przemysłu, stworzone i wdrożone przez Henry’ego Forda w zakładach Ford Motor Company, na zawsze odmieniło oblicze masowej produkcji. Echa opracowanych przez niego standardów spotkać można w fabrykach na całym świecie po dziś dzień. Książka „Dziś i jutro” to wnikliwe spojrzenie na wiele procesów inicjowanych w firmie amerykańskiego przemysłowca. To również niezwykle interesujący wgląd w analityczny umysł Henry’ego Forda. Na kartach swojej książki dzieli się swoim spojrzeniem na kwestie społeczne i polityczne, porusza tematy związane z ekologią, edukacją, etyką, działalnością charytatywną, a także osiągnięciem równowagi pomiędzy odpoczynkiem a pracą. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. ZA-929-051(73)"18" (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czytelnik znajdzie w książce oprócz analizy poszczególnych funkcji kierowania omówienie najważniejszych problemów zarządzania we współczesnym świecie, takich jak zmiana roli i wymagań zwłaszcza w odniesieniu do kierowników najwyższego szczebla nowoczesnych organizacji, ekologiczne aspekty działalności, odpowiedzialność społeczna przedsiębiorstwa, zagadnienia etyczne związane z zarządzaniem, globalizacja gospodarki i działalności firmy, przedsiębiorczość, kultura organizacji, wielokulturowość, wzrastająca rola jakości w zarządzaniu. źródło opisu: lubimyczytać.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia w Rudziczce
Brak informacji o dostępności: sygn. FR-005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Integralną częścią publikacji jest suplement elektroniczny. Wejdź na stronę: www.oddk.pl/esuplement.php i postępuj zgodnie z zamieszczoną tam instrukcją.Integralną częścią publikacji jest suplement elektroniczny. Wejdź na stronę: www.oddk.pl/esuplement.php i postępuj zgodnie z zamieszczoną tam instrukcją.
Na okładce: Książka z suplementem elektronicznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CZ-005.922.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowa psychologia zarządzania opisuje oparte na nauce i sprawdzone w biznesie patenty najskuteczniejszych szefów. Może okazać się niezmiernie przydatna zarówno dla doświadczonych menedżerów, jak i przyszłych adeptów sztuki skutecznego zarządzania ludźmi. Koncentruje się na użytecznych biznesowo zasadach psychologii pozytywnej i analizy transakcyjnej oraz uwzględnia proces grupowy w pracy menedżera. Autor wyjaśnia przyczyny awersji biznesu do coachingu. Wskazuje również szanse i zagrożenia związane z wchodzeniem menedżera w rolę coacha, mentora i trenera. Serce książki stanowi 7 filarów modelu coachingowego - miękkiego zarządzania dla twardych rezultatów. Jej zwieńczeniem zaś jest autorska metoda motywacyjno-korygująca, która wydatnie skraca i usprawnia pracę menedżera z zespołem w tzw. kryzysie odpowiedzialności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CZ-005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik żywienia i usług gastronomicznych. Realizuje treści z zakresu pierwszej części kwalifikacji T.15 (Planowanie i ocena żywienia). W podręczniku omówiono m.in. wartości energetyczne pożywienia, wpływ procesów technologicznych na wartość produktów spożywczych, przechowywanie żywności. Ilustracje pomogą uczniowi przyswoić wiedzę, a pytania kontrolne – sprawdzić jej poziom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CZ-616-083 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka poświęcona jest wybranym, charakterystycznym problemom zarządzania jakością, od podstaw teoretycznych po uwarunkowania aplikacyjne. Autorzy odnoszą się do konkretnych przykładów w obszarze jakości, bezpieczeństwa i towaroznawstwa produktów żywnościowych. Publikacja zainteresuje przedstawicieli przemysłu spożywczego, doktorantów i studentów specjalizujących się w obszarach zarządzania, zarządzania inżynierskiego, zarządzania produkcją, zarządzania jakością oraz towaroznawstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CZ-614.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia w Łące Prudnickiej
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FL-316.648 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Skupienie się organizacji na wewnętrznych procesach biznesowych może pomóc w uzyskaniu płynnej współpracy między poszczególnymi jej działami. Jeśli jednak mimo osiągnięcia takiej płynności klienci wciąż odczuwają frustrację i niezadowolenie z otrzymanego produktu czy usługi, oznacza to, że pojawił się poważny problem. Aby go rozwiązać, trzeba zmodyfikować sposób działania firmy, tak aby możliwe stało się spełnienie oczekiwań jej klientów. Diagramy synchronizacji i mapowanie wrażeń są doskonałą drogą do zdobycia wiedzy, co w tym celu należy zrobić. Niniejsza książka jest wnikliwym i praktycznym podręcznikiem projektowania wrażeń użytkownika. Będzie niezastąpionym poradnikiem dla każdego, kto chce w swojej firmie uzyskać synchronizację świadomości organizacji z faktycznymi doświadczeniami jej klientów. Pokazano tu, jak oceniać swoją pozycję sprzedażową, jak osiągnąć synchronizację zespołów i poziomów organizacji, i wreszcie, jak posłużyć się wizualizacjami jako wspólnymi ramami odniesienia. Przedstawiono diagramy, które stanowią doskonały sposób wizualizowania wrażeń klientów. Dzięki opisanym tu narzędziom zaproponowanie udoskonaleń w działaniu firmy przyjdzie o wiele łatwiej. Najważniejsze zagadnienia omówione w książce: -korzyści z mapowania wrażeń dla strategicznego zarządzania firmą ; - koncepcje leżące u podstaw diagramów synchronizacji i mapowania wrażeń ; - etapy iteracyjnego mapowania wrażeń i wykorzystywanie diagramów ; - praktyczne przykłady zastosowania diagramów synchronizacji ; - różne rodzaje diagramów i ich wykorzystanie. Źródło: helion.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CZ-005.95/.96 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka stanowi pierwszą na rynku wydawniczym pozycję przedstawiającą niestandardowe podejście do zarządzania marketingowo-logistycznego. Zostało one poszerzone o perspektywę zrównoważonego rozwoju oraz wiele innych wątków, takich jak między innymi megatrendy, marketing 3.0, logistyka 4.0, omnikanałowość. Publikacja adresowana jest przede wszystkim do studentów kierunków: logistyka, zarządzanie i ekonomia, na których wykładane są przedmioty takie jak: logistyka, logistyczna obsługa klienta, marketing, badania rynkowe oraz badania naukowe. Książka jest również ważnym źródłem wiedzy dla praktyków – pracowników firm koordynujących procesy marketingowe i logistyczne. "Tematyka zrównoważonego funkcjonowania podmiotów gospodarczych jest bardzo aktualna głównie ze względu na nieprzemijającą modę na ekologiczność oraz naciski społeczne na podmioty, by zachowywały się one w sposób ekologiczny. Jest to często wpisywane i kalkulowane w ramy CSR lub PR. Książka pozwala na prześledzenie zależności między marketingiem i logistyką, postrzeganymi jako uzupełniające się koncepcje, osadzone w kontekście zrównoważonego rozwoju. W publikacji mamy zatem do czynienia z udanym połączeniem trzech ważnych i modnych pojęć: marketing (najstarsze), logistyka (młodsze) i zrównoważony rozwój (najmłodsze)." Prof. dr hab. inż. Jacek Szołtysek, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biznes (MT Biznes))
(Zarządzanie (MT Biznes))
Tytuł oryginału: The personal MBA 10th anniversary edition.
Na stronie redakcyjnej i okładce: Międzynarodowy bestseller sprzedany w ponad 900 tysiącach egzemplarzy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CZ-658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej i okładce: Program distance seller.
Rynek sprzedaży ciągle ewoluuje. Zmieniają się okoliczności zewnętrzne, preferencje klientów, jak również narzędzia sprzedaży. W dzisiejszym zmiennym otoczeniu najskuteczniejsi będą ci, którzy potrafią dostosować się do różnych form kontaktu z klientem. Lecz do tego potrzebne będą nowe umiejętności i realne narzędzia. Roman Kawszyn oraz Adam Szaran przez ostatnie półtora roku wypracowali system sprzedaz˙y zdalnej, który działa. Zrobili to we współpracy z najlepszymi handlowcami z zaprzyjaźnionych firm, po to, by jednocześnie go testować i udoskonalać. Jedna z tych firm osiągnęła najlepszy wynik finansowy w Polsce (handlowcy byli na początku przekonani, żee w ich branży i z ich klientem zdalnie sprzedawać się nie da), inni zwiększyli swoje obroty o kilkadziesiąt, jeszcze inni o kilkanas´cie procent. Po zebraniu feedbacku, dowodów słuszności oraz analizie rynkowych case studies jako pierwsi w Polsce wprowadzili ten system na rynek pod postacią „Distance Seller” – kursu sprzedaży zdalnej dla handlowców. Dziś całą tę wiedzę, konkretne techniki, schematy i metody pozwalające na pozyskanie i obsługę klienta „na odległość” zawarli w książce „Techniki sprzedaży zdalnej”.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CZ-658.8 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej