Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(45)
Forma i typ
Gry i zabawki
(45)
Dostępność
dostępne
(36)
wypożyczone
(9)
Placówka
Dział Multimedialny
(45)
Autor
Kożyczkowska Magda
(6)
Żabicka Monika
(6)
Daujean Cyrille
(4)
Moon Alan R. (1951- )
(4)
Delval Julien (1972- )
(3)
Bauza Antione
(2)
Blanchot Denis
(2)
Cathala Bruno
(2)
Cottereau Jacques
(2)
Delval Julien
(2)
Graham Julie-Ann
(2)
Inman Matthew
(2)
Lee Elan (1975- )
(2)
Moon Alan R
(2)
Murphy Anita
(2)
O'Connor Rory (1973- )
(2)
Skowron Martyna
(2)
Small Shane
(2)
Włóczko Michał
(2)
Amane Desnet
(1)
Andersen Martin Nedergaard
(1)
Andreani Jean-Francois
(1)
Augier Steeve
(1)
Azagary Eric
(1)
Beaujannot Gaetan
(1)
Benedetti Toussaint
(1)
Bevennuto Johan
(1)
Bonnessee Regis
(1)
Bourgion Nicolas
(1)
Burley Peter
(1)
Cardouat Marie
(1)
Chvátila Vlaady
(1)
Collette Xavier
(1)
Coster Ory
(1)
Coster Theo
(1)
Da Silva Maëva
(1)
Deschamps Christine
(1)
Droit Alexandre
(1)
Duthillieux Xavier
(1)
Dutrait Vincent
(1)
Erdt Markus
(1)
Escapa Stephane
(1)
Fagnere Olivier
(1)
Favre-Godal Jonathan
(1)
Fraga Roberto
(1)
Fragnere Olivier
(1)
Fructusi Nicolas
(1)
Gille-Naves Guillaume
(1)
Henry Frédéric
(1)
Inman Matthew (1982- )
(1)
Kalicki Klemens
(1)
Kalota Rafał
(1)
Kierejsza Alicja
(1)
Komorniczak Jarosław
(1)
Kordowski Bartłomiej
(1)
Koschany Krzysztof
(1)
Kudriavtcev Petr
(1)
Kučerovský Tomáš (1974- )
(1)
Lee Elan
(1)
Lehmann Tom
(1)
Lopez Sébastien
(1)
Matacz Monika
(1)
Moon Alan R. Dookoła świata : wielkie jeziora
(1)
Moscon Valentina
(1)
Możejko Agnieszka
(1)
O'Connor Roy
(1)
Oliver Grégory
(1)
Paquien Marc
(1)
Peczenkina Irina
(1)
Polouchine Igor (1969- )
(1)
Prothiere Julien
(1)
Raimbault Christophe
(1)
Rangsima Nan
(1)
Rivollet Alain
(1)
Roubira Jean-Louis
(1)
Rudikow Aleksiej
(1)
Sarretta Peter
(1)
Saunier Nathalie
(1)
Saunier Remi
(1)
Schaedler Dagny
(1)
Schechtel Krzysztof
(1)
Schlemmer Oliver
(1)
Sentis Julien
(1)
Strohmaier Alexander
(1)
Szczepkowski Rafał
(1)
Thiou Nicolas
(1)
Todd Emily
(1)
Tolley Steve
(1)
Torres Djib
(1)
Torres Régis
(1)
Vaccarino Donald X
(1)
Valbuena Jordi
(1)
Vohwinkel Franz
(1)
Vuarchex Tom
(1)
Walker-Harding Phil
(1)
Wawrzkiewicz Agnieszka (tłumacz)
(1)
Weber Bernhard
(1)
Wełnicki Marcin
(1)
Wełnicki Marcin (1984- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(11)
2010 - 2019
(34)
Okres powstania dzieła
2001-
(44)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(45)
Język
polski
(45)
Odbiorca
Młodzież
(26)
Dzieci
(25)
9-13 lat
(21)
6-8 lat
(16)
Dorośli
(16)
14-17 lat
(15)
18+
(3)
0-5 lat
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura francuska
(2)
Literatura angielska
(1)
Temat
Harry Potter (postać fikcyjna)
(3)
Magia
(2)
Mały Książę (postać fikcyjna)
(2)
Pociągi
(2)
Poszukiwanie skarbów
(2)
Zwierzęta
(2)
Budownictwo
(1)
Czarodzieje
(1)
Dziki Zachód
(1)
Gra kooperacyjna
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Komunikacja miejska
(1)
Lody (słodycze)
(1)
Małpy
(1)
Nauka
(1)
Odkrycia geograficzne
(1)
Rewolwerowcy
(1)
Rozbój
(1)
Rycerze
(1)
Sen
(1)
Skojarzenia (psychologia)
(1)
Szlachta
(1)
Taniec
(1)
Wynalazki
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Londyn (Wielka Brytania)
(1)
Polska
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(33)
Gry planszowe
(16)
Gry w karty
(9)
Gry i zabawy
(5)
Gry edukacyjne
(4)
Gry strategiczne
(2)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Karty do gry
(1)
Plansze do gry
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(28)
45 wyników Filtruj
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Złoto Bohaterów / Desnet Amane ; ilustracje Markus Erdt. - Gdańsk : Rebel, 2016. - 1 gra (4 części planszy zamku, 12 płytek króla, 81 żetonów monet, znacznik pierwszego gracza, 30 kart potworów, 36 kart strażników) : tektura, karton ; w pudełku 9x22x23 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje kolorowe ; 21 cm)..
Czas gry: 20-35 min.
Liczba graczy: 3-6.
Wiek graczy: 8+.
Pamiętasz te wszystkie wyprawy wielkich bohaterów po złoto, po skarby, po bogactwa? Te wszystkie potyczki z potworami, które rycerze, magowie i inni napotkali na swojej drodze... a które właściwie broniły dostępu do rzeczonych bogactw? No więc potwory, a dokładniej ich władca, ma dość! Wezwał on swoich podwładnych i zarządził wielką akcję odzyskiwania zagrabionych skarbów! Gracze obierają role Troli, Nieumarłych, Oceanicznych Bestii, Demonów, Insektów oraz Smoków, które pragną odzyskać nielegalnie zrabowane im złoto. Gracze będą musieli połączyć siły, żeby pokonać strażników, którym nakazano pilnować bogactw. Choć gra opiera się na współpracy, prawdziwe Potwory zawsze będą chciały zdobyć więcej świecidełek od swoich kolegów. Tę dynamiczną grę karcianą wygra gracz, który wykaże się ponadprzeciętnym sprytem i zgarnie najwięcej złota!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP-794 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Żyrafometr / autor Martin Nedergaard Andersen ; ilustracje Irina Peczenkina ; tłumaczenie Michał Włóczko. - Gdańsk : Rebel, 2016. - 1 gra (300 dwustronnych kart faktów (awers - fakt, rewers - liczba), plansza numeryczna na karty faktów, żetony oznaczone symbolami + i -, 48 żetonów głosowania (8 zestawów żetonów ponumerowanych od 1 do 6), około 60 kryształów, plansza głosowania) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 15x22x6 + instrukcja (6 stron : kolorowe ilustracje ; 21 cm).
Czas gry: 30 min.
Liczba graczy: 1-8 osób.
Czy próbowaliście kiedyś porównać prędkość, z jaką opada kropla deszczu, z wagą największej na świecie dyni albo z liczbą pokojów w Pałacu Buckingham? Żyrafometr to gra imprezowa i edukacyjna, w której od dwóch do ośmiu graczy ma okazję stanąć przez zbiorem najróżniejszych faktów dotyczących otaczającego nas świata i wspólnymi siłami (lub grając przeciwko sobie) obstawiać, które z nich mają przypisaną najmniejszą, a które największą liczbę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP-794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Mały Książę : droga do gwiazd / autorzy Antoine Bauza i Bruno Cathala ; dodatkowe ilustracje Maëva Da Silva i Christine Deschamps ; tłumaczenie Marcin Wełnicki. - Gdańsk : Rebel, 2015. - 1 gra (3 plansze łączące, 3 plansze trasy, dom Dziadka i planeta Małego Księcia, 5 płytek papierowych samolotów, 18 płytek opowieści, 12 żetonów teleskopów, 36 żetonów, 12 kart Dziadka i dla każdego gracza po 8 kart Lisa, 1 drewniany samolot, 1 czapka pilota) : karton, drewno, tektura, kolor ; w pudełku 28x28x6 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje kolorowe ; 27x27 cm).
Gra na motywach filmu.
Liczba graczy: 2-6.
Czas rozgrywki: 20 min.
Wiek graczy: 6+.
Podążając śladami Małej Dziewczynki, poleć swoim dwupłatowcem na spotkanie z Małym Księciem! Czeka na Ciebie niespodziewana przygoda. Po drodze spotkasz nowych przyjaciół, ale i pułapki. Strzeż się! W grze "Mały Książę: Droga do Gwiazd" wyruszasz w wielką podróż z domku Dziadka na planetę Małego Księcia. Przesuwaj swój pionek po podniebnej trasie, zbierając gwiazdy. Samolot przemieszczasz dzięki kartom Lisa. Każdy gracz dysponuje tym samym zestawem kart na początku gry. W zależności od chmury, na której wyląduje Twój samolot, możesz zdobyć więcej kart, które pozwolą Ci podróżować dalej. Jeśli zatrzymasz się na chmurze, która jest już zajęta przez przeciwnika, zabierasz kartę z jego ręki i dajesz mu jedną ze swoich, przez siebie wybraną. Gra ma świetny, balansujący mechanizm nie pozwalający żadnemu graczowi pozostać z tyłu. Zawsze rusza się ten z graczy, którego samolot jest na samym końcu. Ale, jeśli dobrze zaplanujesz swoje ruchy, możesz ruszyć się dwa, a nawet trzy razy pod rząd!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP-794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Mały Książę : stwórz mi planetę / autorzy Antoine Bauza i Bruno Cathala. - Gdańsk : Rebel, 2018. - 1 gra (80 kafelków, 5 znaczników) : karton, kolor ; w pudełku 22x16x6 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje kolorowe ; 21 cm).
Gra na motywach filmu.
Liczba graczy: 2-5.
Czas rozgrywki: 25 min.
Wiek graczy: 8+.
Zaprzyjaźnij się z Małym Księciem i spotkaj wszystkich bohaterów tej słynnej powieści Antoine'a de Saint-Exupéry'ego! W tej grze każdy przyjaciel Małego Księcia buduje dla niego własną planetę, dom dla jego ukochanych zwierząt (lisa, owcy, słonia i węża) i postaci, które Mały Książę spotkał w czasie swojej podróży. Na koniec gry każda planeta będzie oceniana przez jej mieszkańców. Latarnik oceni ją wysoko, gdy będzie oświetlona dużą ilością latarni, Mały Książę najbardziej cenił ją będzie, jeśli znajdzie się na niej dużo pudełek i owieczek w różnych kolorach. Geograf przydzieli dodatkowe noty za każdy kafelek bez wulkanu, a Ogrodnik najszczęśliwszy będzie, gdy znajdzie się na niej przynajmniej jeden, ale najlepiej dwa baobaby, które będzie mógł pielęgnować.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP-794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cortex 2 : wyzwania / Johan Bevenuto, Nicolas Bourgion ; ilustracje Sébastien Lopez. - Gdańsk : Rebel, [2017]. - 1 gra (74 karty testów, 6 kart wyzwań, 10 kart faktur z wytłoczeniami, 6 układanek z obrazkiem kolorowego mózgu (razem 24 części)) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 14x5x14 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje kolorowe ; 13 cm).
Na opakowaniu i instrukcji: Mądra Gra; 8 nowych wyzwań; dotyk.
Liczba graczy : 2-6 osób.
Czas gry : ok. 15 min.
Zabierz swój mózg na salę gimnastyczną i podejmij wyzwanie, jakim jest rozgrywka w Cortex! Ta szybka i wesoła gra pozwoli Ci wzmocnić pamięć, refleks i logiczne myślenie, jednocześnie dając masę frajdy! W Cortex 2 od 2 do 6 graczy będzie rywalizować ze sobą, szybko zgadując odpowiedzi na 8 rodzajów wyzwań, które rozwijają różne funkcje ludzkiego mózgu. Za prawidłowe odpowiedzi otrzymają części układanki, a pierwsza osoba, która zdobędzie wszystkie 4 części i ukończy swój obrazek mózgu, zostanie zwycięzcą! Cortex pozwoli Wam rozgrzać obie półkule mózgu i porządnie go wygimnastykować. To doskonała gra familijna, która sprawdzi się też na imprezach, spotkaniach, czy w podróży!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP-794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Nieodpowiednie dla dzieci poniżej 3 roku życia.
Czas gry: 15 min.
Wiek graczy: 6+.
Ilość graczy: 2-8.
Dobble Harry Potter to jedna z najbardziej wyczekiwanych gier tego roku! Łączy kultowy świat magii i czarodziejstwa wraz z jedną z najpopularniejszych gier rodzinnych w Polsce. Gracze próbują dostrzec między dwiema kartami parę identycznych symboli; ten który znajdzie je pierwszy - zdobywa punkt! W tej wersji Dobble znajdziesz stylizowane wizerunki z kultowego świata wykreowanego przez J.K. Rowling: Harry'ego Pottera, Hermionę Granger, Rona Weasleya, a także różdżki, stworzenia, herby Hogwartu i wiele innych. Dasz radę odnaleźć je wszystkie?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP-794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dobble Minionki / opracowanie gry: Denis Blanchot, Jacques Cottereau i Play Factory. - Gdańsk : Rebel, 2020. - 1 gra (55 kart) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 13x13x8 cm + instrukcja (16 stron : ilustracje).
Liczba graczy: 2-8.
Czas gry: ok. 15 min.
Od morza aż do Tatr, jak Polska długa i szeroka, rozciągają się przepiękne tereny, które tylko czekają na odkrycie. Chcesz poobserwować żubry w cieniu Puszczy Białowieskiej? A może wolisz pospacerować urokliwymi uliczkami Wrocławia? Wsiąść do Pociągu: Polska zabierze Cię w wyjątkową podróż do przeszłości, podczas której wcielisz się w kolejowego magnata z poprzedniego stulecia i przyczynisz się do rozwoju sieci połączeń kolejowych nie tylko w kraju, lecz także w sąsiednich państwach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP-794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Mi pasuje! / Peter Burley ; ilustracje Alexander Strohmaier, Steve Tolley, Franz Vohwinkel ; tłumaczenie Monika Żabicka. - Gdańsk : Rebel, [2018]. - 1 gra (6 dwustronnych plansz w różnych kolorach, 162 sześciokątne kafle - po 27 w 6 kolorach, 24 sześciokątne kafle specjalne - po 4 w sześciu kolorach) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 27x27x5 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje kolorowe ; 21 cm).
Liczba graczy: 1-6.
Czas rozgrywki: 20 min.
Wiek graczy: 8+.
Każdy z graczy ma przed sobą własną planszę złożoną z sześciościennych pól oraz zestaw kafelków odpowiadających kolorowi planszy. Na każdym z kafli znajdują się trzy przecinające się rurki w różnych kolorach, każda podpisana cyfrą. W swojej turze gracz losuje jeden ze swoich żetonów i głośno czyta znajdującą się na nim kombinację cyfr; pozostali muszą wybrać spośród swoich kafli taki, który będzie posiadał tę samą kombinację i umieścić go na planszy w wybranym przez siebie miejscu. Celem graczy jest tworzenie nieprzerwanych, jednokolorowych połączeń między brzegami planszy – im więcej ich zdobędziemy, tym lepiej!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Multimedialny
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP-794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Unanimo / Theo i Ory Coster ; ilustracje Olivier Fragnere. - Gdańsk : Rebel, [b.r.]. - 1 gra (54 karty, notatnik, 4 ołówki) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 21x14x8 cm + instrukcja (6 strony : ilustracje ; 10 cm).
Liczba graczy: 3-12.
Czas gry: ok. 30 minut.
Zapytajcie tych, którzy wystąpili w Familiadzie, czy łatwo jest trafić w najłatwiejsze i najczęściej padające odpowiedzi… Unanimo gwarantuje podobne emocje, co najbardziej popularny w Polsce teleturniej ostatnich lat. Przekonaj się, jak odpowiedzieli ankietowani w Twoim domu! Unanimo składa się z 54 kart z obrazkami, 4 ołówków i notatnika. Nic jednak nie stoi na przeszkodzie, by zagrać w tę grę w większą liczbę osób - nasz firmowy rekord to ponad 50 osób, które wspólnie starały się znaleźć coś, co wszystkim będzie kojarzyło się z przedstawionym na ilustracji pionkiem. Zgadnijcie, co najczęściej odpowiadali ankietowani... Jak to działa? Gracz odkrywa pierwszą kartę z wierzchu talii. Gdy tylko zostanie odsłonięta, wszyscy gracze - łącznie z tym, który ją odkrył - zapisują w lewej kolumnie kartki z notesu 8 słów, które skojarzyły im się z ilustracją. Na ilustracjach znajdują się przedmioty, postaci oraz sytuacje, takie jak np. biedronka, kosmonauta, czy zima. O skojarzenia do nich nietrudno, co jednak zrobić, gdy na myśl przychodzą nam wyłącznie oryginalne i ciekawe hasła? W tej grze bardziej od oryginalności liczy się bowiem zgodność i wspólność skojarzeń! Naszym celem jest w niej wpadnięcie na takie hasła, jakie pozostałym uczestnikom zabawy również kojarzą się z przedstawionym na karcie słowem lub obrazkiem. Dzięki czytelnym ilustracjom w Unanimo można grać również z dziećmi oraz tymi, którzy dopiero uczą się języka polskiego. Dla zaawansowanych graczy przewidziano kilka dodatkowych wariantów rozgrywki, takich jak Unanimo na czas, w drużynach albo z „zakazanymi literami”, od których nie będą mogły rozpoczynać się kojarzące nam się z danym obrazkiem hasła.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP-794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kto to zrobił? / Jonathan Favre-Godal, ilustracje: Steeve Augier, przekład: Rafał Kalota. - Gdańsk : Rebel, 2018. - 1 gra (36 kart (6 zwierzaków w 6 kolorach), 13 żetonów kupy) : karton, kolor ; 12x8x4 cm + instrukcja ([8] stron : ilustracje ; 10 cm).
Wiek: 6+.
Liczba graczy: 3-6.
Czas ok. 15 minut.
Kto to zrobił? to dynamiczna i bardzo prosta karcianka, w której liczy się refleks, szybkość reakcji i zapamiętywanie. Cała sprawa dotyczy kupy, którą jakieś zwierzątko zrobiło na środku salonu. Poszukiwania winnego trwają i choć wiesz, że to nie jest sprawka Twojego pupila, jednego możesz być pewien - pozostali gracze z pewnością będą próbowali go obwinić, żeby zrzucić winę ze swoich podopiecznych. To nie kot, to królik! To on! Aby wygrać, musisz udowodnić niewinność 6 swoich zwierzaków, pozbywając się wszystkich swoich kart. Znajdź jak najszybciej kartę zwierzaka identycznego z tą na stole, wyłóż ją, a następnie zrzuć winę na kolejne zwierzątko. Zależy Ci na dobrym imieniu Twoich podopiecznych, dlatego musisz działać szybko, pamiętając jednocześnie, które zwierzaki udowodniły już swoją niewinność. Na koniec każdej rundy właściciel winnego zwierzaka otrzymuje żeton kupy. Osoba, która pod koniec gry będzie miała ich najmniej - wygrywa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Multimedialny
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP-794 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Kraina lodów / Roberto Fraga ; ilustracje Stephanie Escapa. - Gdańsk : Rebel, 2017. - 1 gra (16 wafelków (4 zielone, 4 różowe, 4 żółte, 4 niebieskie), 12 gałek lodów (4 zielone, 4 różowe, 4 żółte), 54 karty wyzwań : plastik, karton ; w pudełku 27x27x6 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje kolorowe ; 6 cm)..
Czas gry: 15 min.
Gra przeznaczona dla 2-4 graczy w wieku od lat 6.
Lody, lody dla ochłody! Jak wyróżnić się na tle innych lodziarni w okolicy? Nowe smaki? Większe porcje? To już było! A może żonglowanie gałkami na oczach klienta? I to właśnie jest prawdziwe wyzwanie dla pracowników Krainy Lodów! Kraina Lodów to wyjątkowa gra w której szybkość i precyzja ruchów idzie w parze z logicznym myśleniem i wyobrażeniem przestrzennym. Każdy uczestnik zabawy otrzymuje identyczny zestaw 4 wafelków i 3 gałek (niebrudzących, niekapiących, nietopniejących, niesmakowych - czysto plastikowych) lodów. Ich zadaniem jest przekładanie gałek lodów z wafelka do wafelka, aż skomponują taką kombinację, która zadowoli ich klientów. Oprócz dokładności ważna jest też szybkość! Upewnij się, że w tym pośpiechu nie upuścisz jednej z gałek, bo inaczej będziesz musiał ją podnieść przy pomocy dwóch rożków! Ten, który jako pierwszy zrealizuje 5 zadań będzie mógł ogłosić się najlepszym lodziarzem tego sezonu!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Multimedialny
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP-794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Timeline : nauka i odkrycia / Frédéric Henry ; ilustracje Nicolas Fructusi, Xavier Collette ; tłumaczenie Marcin Wełnicki. - Gdańsk : Rebel, [2017]. - 1 gra (110 kart) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 13x13x4 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje kolorowe ; 8 cm).
Czas gry: 15 min.
Liczba graczy : 2-8.
Co odkryto najpierw: Amerykę czy Australię? Co wynaleziono wcześniej: narkozę czy insulinę? Wraz z grą karcianą Timeline poznasz odpowiedzi na te, oraz tysiące innych pytań, konfrontując swą wiedzę i domysły z faktyczną chronologią. Jednak pamiętaj, nie musisz znać faktycznych dat odkryć! Do zabawy potrzeba jedynie trochę logiki, rozsądnego myślenia i gotowości do dobrej zabawy!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP-794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Eksplodujące kotki / [projektanci Matthew Inman, Elan Lee, Shane Small ; ilustrator Matthew Inman]. - Gdańsk : Rebel, 2017. - 1 gra (56 kart) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 11x16x4 cm +instrukcja (2 strony : ilustracje kolorowe ; 40x40 cm).
Na opakowaniu: Dla ludzi, którzy kochają koty i wybuchy i lasery i czasem kozy.
Czas gry: 15 min.
Liczba graczy : 2-5 osób.
Do Polski zawitał największy bestseller gier oryginalnie wydanych przez kampanie crowdfundingowe. Gra, która jeszcze przed wydaniem stała się hitem. W czym tkwi tajemnica jej sukcesu? No cóż, jeśli nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o koty :) Eksplodujące Kotki to napędzana kociakami odmiana rosyjskiej ruletki. Gracze ciągną co turę po karcie, aż do momentu dobrania eksplodującego kota - wtedy nieszczęśnik wybucha i ginie, a gra się kończy. Ale! W talii są też karty, dzięki którym można odwrócić uwagę samobójczego kocięcia, uniknąć go, czy też zmusić przeciwnika do dobrania kilku kart na raz. Gra z każdą upływającą kolejką staje się coraz bardziej intensywna - im mniej kart pozostaje w talii, tym większe prawdopodobieństwo wyciągnięcia morderczego futrzaka i wywołania wybuchu, po którym pozostanie tylko płonąca kulka kłaków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP-794 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Implodujące kotki / [projektanci Matthew Inman, Elan Lee, Shane Small ; ilustrator Matthew Inman]. - Gdańsk : Rebel, 2017. - 1 gra (20 kart, kołnierz wstydu) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 31x23x2 cm +instrukcja (2 strony : ilustracje kolorowe ; 17x38 cm).
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Eksplodujące Kotki.
Liczba graczy : 2-5 osób.
Czas gry: 15 min.
Zupełnie nowe karty, zupełnie nowe żarty, jeszcze więcej wybuchów i dodatkowy, szósty gracz przy stole! To i jeszcze więcej znajdziecie w tym niepozornym pudełeczku, które stanowi dodatek do puchatej rosyjskiej ruletki – Eksplodująch Kotków. Wraz z rozszerzeniem do gry dołącza nowy rodzaj karty – Implodujący Kotek. Gdy pociągniesz go z talii, nie wybucha od razu! Zamiast tego umieszczasz go w wybranym przez siebie miejscu talii ODKRYTEGO, więc od tej pory będzie wiadomo, gdzie się znajduje. Gracz, który będzie musiał go dobrać, będzie w nie lada opałach, bo na Implodującego Kotka nie działa karta rozbrojenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP-794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Niedźwiedzie vs Bobasy / Elan Lee, Matthew Inman. - Gdańsk : Rebel, 2019. - 1 gra (mata do gry, 107 kart) : karton, tektura, tkanina, sztuczne futro, kolor ; w pudełku 13x10x8 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 29 cm) + Często zadawane pytania ([1] karta złożona).
Gra przeznaczona dla 2-5 graczy. Czas gry 20 min.
Gra twórców gry Eksplodujące Kotki. Twórz niezwykłe niedźwiedzie i inne potwory. Muszą być na tyle silne, by pożreć wredne bobasy, gdy te zaatakują. Wygrywa ten, kto zje najwięcej bobasów! Jak to działa? W swojej turze każdy z graczy wykonuje dwie akcje: zagrywa karty lub dobiera je z jednego z trzech dostępnych stosów. Zagrywanie kart z ręki ma na celu budowanie jak najsilniejszych potworów. Każdy potwór składa się z maksymalnie 5 części ciała, z których każda ma określoną wartość wyrażoną w punktach siły. Naszym celem jest stworzenie jak najsilniejszej armii. Uczestnicy mogą również dobierać karty na rękę. Jeśli podczas dobierania wejdą w posiadanie bobasa, odkładają go w odpowiednie miejsce, wzmacniając tym samym armię dzieciaków. Zarówno armie bobasów, jak i potworów, mogą należeć do jednego z trzech typów. Ma to znaczenie w momencie walki – rywalizować mogą wyłącznie armie tego samego typu. Aby rozpocząć bitwę, gracz musi sprowokować wybraną armię dzieci. W tym celu pomija swoją akcję i mówi głośno “Prowokuję”. Następnie zliczana jest siła wybranej armii dzieci oraz siła armii potworów danego koloru u każdego z graczy. Gracz z najsilniejszą armią potworów, która może pokonać bobasy, wygrywa bitwę i zbiera karty bobasów. Jeśli żaden z graczy nie jest w stanie pokonać armii bobasów, bobasy wygrywają. UWAGA! Wszystkie potwory i bobasy walczą tylko raz! Po walce są odrzucane, niezależnie od wyniku. Gra kończy się w momencie, gry wyczerpią się karty. Wygrywa uczestnik z najwyższą sumą siły pokonanych bobasów. Dlaczego pokochasz tę grę? Jeśli Eksplodujące Kotki Cię zachwyciły, zdecydowanie musisz sięgnąć po Niedźwiedzie vs bobasy! To ten sam humor i luz pod płaszczykiem zupełnie innego tematu. Ta gra, choć wygląda na całkiem prostą, wymaga sporo planowania i strategicznego myślenia! Kluczem do zwycięstwa jest odpowiednie przygotowanie, dostosowanie do warunków i umiejętność zaskoczenia przeciwnika. A wspominaliśmy już o tym, że gra ma futrzaste pudełko? :-)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP-794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Domek / Klemens Kalicki ; ilustracje Bartłomiej Kordowski. - Gdańsk : Rebel, [2018]. - 1 gra (1 plansza tor dobierania kart, 4 plansze gracza, 60 kart pomieszczeń, 48 kart dodatków, 4 płytki pomocy, 10 żetonów wyposażenia, znacznik pierwszego gracza w kształcie miniaturowego domku, notes punktacji) : karton, drewno ; w pudełku 28 x 28 x 7 cm + instrukcja (16 stron : ilustracje ; 25 cm).
Czas gry 30 minut.
Liczba graczy 2-4.
Jak będzie wyglądał Twój wymarzony dom? Wolisz mieć dużą sypialnię, a w niej eleganckie łózko z balgachimem, czy możę preferujesz przestronny salon, w którym swobodnie zmieścisz fortepian? W grze Ty i pozostali gracze wcielicie się w rolę projektantów, którzy będą planować i rozbudowywać dom o kolejne pomieszczenia. Zdecydujecie, jakimi pokojami go wypełnicie, jaki wybrać kolor dachu oraz które dodatki znajda się w środku. To będzie wasz domek z charakterem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP-794 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Podaj dalej! : bez cenzury / tłumaczenie Alicja Kierejsza, Monika Matacz, Martyna Skowron, Agnieszka Możejko. - Gdańsk : Rebel, [2021]. - 1 gra (100 kart z 1200 hasłami, 8 zmazywalnych szkicowników, 8 ścieralnych mazaków, 8 ściereczek, 8 podstawek pod piwo) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 25x25x7,5 cm + instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 23 cm).
Gra dla 4-8 osób.
Rysunkowy głuchy telefon w wersji dla dorosłych! Bestsellerowa gra imprezowa powraca, tym razem w wersji dla dorosłych! Tu hasła kojarzą się tylko z jednym i są jeszcze trudniejsze do narysowania. Niezależnie, czy uda się Wam przekazać słowa dalej, czy też po drodze Wasze myślenie skręci w zupełnie nieznane rejony – z pewnością czeka Was mnóstwo śmiechu i doskonałej zabawy!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP-794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ekspresłówka / tłumaczenie Magda Kożyczkowska. - Gdańsk : Rebel, 2014. - 1 gra (60 okrągłych kart, karta wyjaśniająca kategorie) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 13x13x8 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 8 cm).
Liczba graczy: 2-8.
Czas gry: ok. 10 minut.
Kto pierwszy, ten lepszy! Dynamiczna gra karciana, która świetnie sprawdzi się zarówno do rozwijania dziecięcego słownictwa, jak i na imprezy! Naszym zadaniem jest najszybsze wymyślanie słów spełniających dwa kryteria: pierwszą literę oraz kategorię.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Multimedialny
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP-794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zaginiony klucz / projekt L'Atelier ; tłumaczenie Magda Kożyczkowska. - Gdańsk : Rebel, 2019. - 1 gra (84 ilustrowane karty, 9 żetonów wskazówek, 3 płytki strefy, zasłonka, żeton bonusowy tor tur, znacznik tur) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 28x28x6 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje kolorowe ; 26x26 cm).
Forma i typ
Przynależność kulturowa
Liczba graczy: 2-6.
Czas rozgrywki: 20 min.
Wiek graczy: 8+.
Współpracujcie, by odnaleźć klucz! Zaginiony klucz to zbudowana na współpracy gra towarzyska o bardzo uniwersalnym charakterze, oparta o dedukcję i zabawę ze skojarzeniami. To od waszego współdziałania i skutecznej komunikacji zależy, czy klucz zostanie odnaleziony!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP-794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Res Arcana / projekt gry i zasady: Tom Lehmann ; okładka i ilustracje na kartach: Julien Delval ; projekt graficzny: Cyrille Daujean ; tłumaczenie: Monika Żabicka. - Gdańsk : Rebel, 2019. - 1 gra (40 kart artefaktów, 10 kart magów, 10 kart monumentów, 150 drewnianych znaczników esencji, 5 płytek enklaw mocy (dwustronnych), 8 magicznych przedmiotów, znacznik pierwszego gracza, 12 żetonów esencji "5x", 4 karty pomocy + płytka podsumowania) : karton, drewno, plastik, papier, kolor ; w pudełku 25x25x6 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje ; 24 cm).
Wiek graczy: 12+.
Liczba graczy:2-4.
Czas gry: 30-60 minut.
Res Arcana to gra karciana w klimacie fantasy, w której uczestnicy wcielają się w najpotężniejszych magów. Podczas rozgrywki będziemy starali się doprowadzić do perfekcji swoje specyficzne umiejętności w taki sposób, by osiągnąć konkretny cel. Kluczem do zwycięstwa jest umiejętne zagrywanie kart, których połączone umiejętności będą wpływały na siebie wzajemnie, pozwalając nam na coraz to ważniejsze inwestycje, które zapewnią nam eksplorację kolejnych poziomów magicznej wiedzy i umiejętności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP-794 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej