Gry w karty
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(18)
Forma i typ
Gry i zabawki
(18)
Dostępność
dostępne
(15)
wypożyczone
(3)
Placówka
Dział Multimedialny
(18)
Autor
Inman Matthew
(2)
Lee Elan (1975- )
(2)
Small Shane
(2)
Andersen Martin Nedergaard
(1)
Augier Steeve
(1)
Blanchot Denis
(1)
Collette Xavier
(1)
Cottereau Jacques
(1)
Favre-Godal Jonathan
(1)
Fructusi Nicolas
(1)
Henry Frédéric
(1)
Inman Matthew (1982- )
(1)
Innes Andrews
(1)
Jakimiec Agata
(1)
Jaros Marcin
(1)
Kalota Rafał
(1)
Kichan Kim Kevin
(1)
Kozik Aleksander
(1)
Kożyczkowska Magda
(1)
Lee Elan
(1)
Marek Cezary (1968- )
(1)
Minor Marcin
(1)
Musiał Łukasz
(1)
Peczenkina Irina
(1)
Rangsima Nan
(1)
Saunier Nathalie
(1)
Saunier Remi
(1)
Szulc Cezary
(1)
Szyma Rafał (1981- )
(1)
Vogt Rolf
(1)
Vuarchex Tom
(1)
Walker-Harding Phil
(1)
Wełnicki Marcin
(1)
Włóczko Michał
(1)
Zeimet Jacques
(1)
Żabicka Monika
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(12)
Okres powstania dzieła
2001-
(16)
Kraj wydania
Polska
(18)
Język
polski
(18)
Odbiorca
9-13 lat
(8)
Dorośli
(8)
Dzieci
(8)
Młodzież
(7)
14-17 lat
(6)
6-8 lat
(3)
18+
(2)
Temat
Harry Potter (postać fikcyjna)
(1)
Nauka
(1)
Odkrycia geograficzne
(1)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(1)
Uczucia
(1)
Gatunek
Powieść
(14964)
Powieść obyczajowa
(7977)
Wiersze
(4887)
Opowiadania i nowele
(4612)
Kryminał
(3094)
Gry w karty
(-)
Romans
(2655)
Thriller
(2255)
Opracowanie
(2236)
Powieść amerykańska
(1830)
Powieść polska
(1509)
Powieść historyczna
(1408)
Sensacja
(1177)
Powieść przygodowa
(1147)
Bajki i baśnie
(1085)
Książki mówione
(1057)
Dokumenty dźwiękowe
(1015)
Pamiętniki i wspomnienia
(959)
Biografia
(957)
Wydawnictwa popularne
(912)
Fantastyka
(886)
Powieść angielska
(881)
Poradnik
(835)
Publikacja bogato ilustrowana
(791)
Fantasy
(719)
Powieść psychologiczna
(591)
Film fabularny
(587)
Antologia
(561)
Opowiadania i nowele przygodowe
(526)
Reportaż
(522)
Biografie
(510)
Saga rodzinna
(510)
Podręcznik
(497)
Poezja polska
(492)
Romans historyczny
(448)
Podręczniki akademickie
(335)
Pamiętniki polskie
(323)
Fraszki
(321)
Powieść erotyczna
(319)
Powieść norweska
(317)
Opowiadanie polskie
(311)
Publicystyka
(311)
Publikacje dla dzieci
(307)
Encyklopedie
(295)
Komedia
(283)
Powieść biograficzna
(280)
Powieść niemiecka
(278)
Powieść młodzieżowa polska
(275)
Horror
(250)
Podręczniki
(247)
Materiały pomocnicze
(245)
Dramat (gatunek literacki)
(243)
Komiksy
(238)
Poradniki
(233)
Dramat filmowy
(232)
Audiobooki
(228)
Komiks
(227)
Książka obrazkowa (picturebook)
(224)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(219)
Antologie
(218)
Powieść obyczajowa polska
(212)
Powieść francuska
(208)
Przypowieść
(200)
Relacja z podróży
(193)
Dramat polski
(192)
Gry i zabawy umysłowe
(190)
Wywiad dziennikarski
(190)
Broszura
(189)
Encyklopedia
(189)
Wydawnictwa dla dzieci
(189)
Literatura dziecięca polska
(181)
Pieśń
(181)
Esej
(178)
Powieść obyczajowa amerykańska
(177)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(176)
Literatura polska
(172)
Monografia
(168)
Książka obrazkowa
(166)
Powieść kryminalna
(164)
Opowiadanie dziecięce polskie
(161)
Muzyka rozrywkowa
(154)
Publicystyka polska
(154)
Przewodnik turystyczny
(151)
Powieść rosyjska
(150)
Analiza i interpretacja
(144)
Science fiction
(138)
Legendy i podania
(136)
Powieść szwedzka
(135)
Materiały pomocnicze dla szkół
(128)
Lektura z opracowaniem
(124)
Pieśń i piosenka
(124)
Autobiografia
(123)
Książki dla małych dzieci
(123)
Poemat
(123)
Adaptacja filmowa
(119)
Praca zbiorowa
(114)
Satyra
(108)
Literatura amerykańska
(107)
Poezja dziecięca polska
(105)
Komiks przygodowy
(102)
Słownik
(102)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(14)
18 wyników Filtruj
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Żyrafometr / autor Martin Nedergaard Andersen ; ilustracje Irina Peczenkina ; tłumaczenie Michał Włóczko. - Gdańsk : Rebel, 2016. - 1 gra (300 dwustronnych kart faktów (awers - fakt, rewers - liczba), plansza numeryczna na karty faktów, żetony oznaczone symbolami + i -, 48 żetonów głosowania (8 zestawów żetonów ponumerowanych od 1 do 6), około 60 kryształów, plansza głosowania) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 15x22x6 + instrukcja (6 stron : kolorowe ilustracje ; 21 cm).
Czas gry: 30 min.
Liczba graczy: 1-8 osób.
Czy próbowaliście kiedyś porównać prędkość, z jaką opada kropla deszczu, z wagą największej na świecie dyni albo z liczbą pokojów w Pałacu Buckingham? Żyrafometr to gra imprezowa i edukacyjna, w której od dwóch do ośmiu graczy ma okazję stanąć przez zbiorem najróżniejszych faktów dotyczących otaczającego nas świata i wspólnymi siłami (lub grając przeciwko sobie) obstawiać, które z nich mają przypisaną najmniejszą, a które największą liczbę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP-794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dobble Minionki / opracowanie gry: Denis Blanchot, Jacques Cottereau i Play Factory. - Gdańsk : Rebel, 2020. - 1 gra (55 kart) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 13x13x8 cm + instrukcja (16 stron : ilustracje).
Liczba graczy: 2-8.
Czas gry: ok. 15 min.
Od morza aż do Tatr, jak Polska długa i szeroka, rozciągają się przepiękne tereny, które tylko czekają na odkrycie. Chcesz poobserwować żubry w cieniu Puszczy Białowieskiej? A może wolisz pospacerować urokliwymi uliczkami Wrocławia? Wsiąść do Pociągu: Polska zabierze Cię w wyjątkową podróż do przeszłości, podczas której wcielisz się w kolejowego magnata z poprzedniego stulecia i przyczynisz się do rozwoju sieci połączeń kolejowych nie tylko w kraju, lecz także w sąsiednich państwach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP-794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kto to zrobił? / Jonathan Favre-Godal, ilustracje: Steeve Augier, przekład: Rafał Kalota. - Gdańsk : Rebel, 2018. - 1 gra (36 kart (6 zwierzaków w 6 kolorach), 13 żetonów kupy) : karton, kolor ; 12x8x4 cm + instrukcja ([8] stron : ilustracje ; 10 cm).
Wiek: 6+.
Liczba graczy: 3-6.
Czas ok. 15 minut.
Kto to zrobił? to dynamiczna i bardzo prosta karcianka, w której liczy się refleks, szybkość reakcji i zapamiętywanie. Cała sprawa dotyczy kupy, którą jakieś zwierzątko zrobiło na środku salonu. Poszukiwania winnego trwają i choć wiesz, że to nie jest sprawka Twojego pupila, jednego możesz być pewien - pozostali gracze z pewnością będą próbowali go obwinić, żeby zrzucić winę ze swoich podopiecznych. To nie kot, to królik! To on! Aby wygrać, musisz udowodnić niewinność 6 swoich zwierzaków, pozbywając się wszystkich swoich kart. Znajdź jak najszybciej kartę zwierzaka identycznego z tą na stole, wyłóż ją, a następnie zrzuć winę na kolejne zwierzątko. Zależy Ci na dobrym imieniu Twoich podopiecznych, dlatego musisz działać szybko, pamiętając jednocześnie, które zwierzaki udowodniły już swoją niewinność. Na koniec każdej rundy właściciel winnego zwierzaka otrzymuje żeton kupy. Osoba, która pod koniec gry będzie miała ich najmniej - wygrywa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Multimedialny
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP-794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Timeline : nauka i odkrycia / Frédéric Henry ; ilustracje Nicolas Fructusi, Xavier Collette ; tłumaczenie Marcin Wełnicki. - Gdańsk : Rebel, [2017]. - 1 gra (110 kart) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 13x13x4 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje kolorowe ; 8 cm).
Czas gry: 15 min.
Liczba graczy : 2-8.
Co odkryto najpierw: Amerykę czy Australię? Co wynaleziono wcześniej: narkozę czy insulinę? Wraz z grą karcianą Timeline poznasz odpowiedzi na te, oraz tysiące innych pytań, konfrontując swą wiedzę i domysły z faktyczną chronologią. Jednak pamiętaj, nie musisz znać faktycznych dat odkryć! Do zabawy potrzeba jedynie trochę logiki, rozsądnego myślenia i gotowości do dobrej zabawy!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP-794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Eksplodujące kotki / [projektanci Matthew Inman, Elan Lee, Shane Small ; ilustrator Matthew Inman]. - Gdańsk : Rebel, 2017. - 1 gra (56 kart) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 11x16x4 cm +instrukcja (2 strony : ilustracje kolorowe ; 40x40 cm).
Na opakowaniu: Dla ludzi, którzy kochają koty i wybuchy i lasery i czasem kozy.
Czas gry: 15 min.
Liczba graczy : 2-5 osób.
Do Polski zawitał największy bestseller gier oryginalnie wydanych przez kampanie crowdfundingowe. Gra, która jeszcze przed wydaniem stała się hitem. W czym tkwi tajemnica jej sukcesu? No cóż, jeśli nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o koty :) Eksplodujące Kotki to napędzana kociakami odmiana rosyjskiej ruletki. Gracze ciągną co turę po karcie, aż do momentu dobrania eksplodującego kota - wtedy nieszczęśnik wybucha i ginie, a gra się kończy. Ale! W talii są też karty, dzięki którym można odwrócić uwagę samobójczego kocięcia, uniknąć go, czy też zmusić przeciwnika do dobrania kilku kart na raz. Gra z każdą upływającą kolejką staje się coraz bardziej intensywna - im mniej kart pozostaje w talii, tym większe prawdopodobieństwo wyciągnięcia morderczego futrzaka i wywołania wybuchu, po którym pozostanie tylko płonąca kulka kłaków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP-794 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Implodujące kotki / [projektanci Matthew Inman, Elan Lee, Shane Small ; ilustrator Matthew Inman]. - Gdańsk : Rebel, 2017. - 1 gra (20 kart, kołnierz wstydu) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 31x23x2 cm +instrukcja (2 strony : ilustracje kolorowe ; 17x38 cm).
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Eksplodujące Kotki.
Liczba graczy : 2-5 osób.
Czas gry: 15 min.
Zupełnie nowe karty, zupełnie nowe żarty, jeszcze więcej wybuchów i dodatkowy, szósty gracz przy stole! To i jeszcze więcej znajdziecie w tym niepozornym pudełeczku, które stanowi dodatek do puchatej rosyjskiej ruletki – Eksplodująch Kotków. Wraz z rozszerzeniem do gry dołącza nowy rodzaj karty – Implodujący Kotek. Gdy pociągniesz go z talii, nie wybucha od razu! Zamiast tego umieszczasz go w wybranym przez siebie miejscu talii ODKRYTEGO, więc od tej pory będzie wiadomo, gdzie się znajduje. Gracz, który będzie musiał go dobrać, będzie w nie lada opałach, bo na Implodującego Kotka nie działa karta rozbrojenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP-794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Niedźwiedzie vs Bobasy / Elan Lee, Matthew Inman. - Gdańsk : Rebel, 2019. - 1 gra (mata do gry, 107 kart) : karton, tektura, tkanina, sztuczne futro, kolor ; w pudełku 13x10x8 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 29 cm) + Często zadawane pytania ([1] karta złożona).
Gra przeznaczona dla 2-5 graczy. Czas gry 20 min.
Gra twórców gry Eksplodujące Kotki. Twórz niezwykłe niedźwiedzie i inne potwory. Muszą być na tyle silne, by pożreć wredne bobasy, gdy te zaatakują. Wygrywa ten, kto zje najwięcej bobasów! Jak to działa? W swojej turze każdy z graczy wykonuje dwie akcje: zagrywa karty lub dobiera je z jednego z trzech dostępnych stosów. Zagrywanie kart z ręki ma na celu budowanie jak najsilniejszych potworów. Każdy potwór składa się z maksymalnie 5 części ciała, z których każda ma określoną wartość wyrażoną w punktach siły. Naszym celem jest stworzenie jak najsilniejszej armii. Uczestnicy mogą również dobierać karty na rękę. Jeśli podczas dobierania wejdą w posiadanie bobasa, odkładają go w odpowiednie miejsce, wzmacniając tym samym armię dzieciaków. Zarówno armie bobasów, jak i potworów, mogą należeć do jednego z trzech typów. Ma to znaczenie w momencie walki – rywalizować mogą wyłącznie armie tego samego typu. Aby rozpocząć bitwę, gracz musi sprowokować wybraną armię dzieci. W tym celu pomija swoją akcję i mówi głośno “Prowokuję”. Następnie zliczana jest siła wybranej armii dzieci oraz siła armii potworów danego koloru u każdego z graczy. Gracz z najsilniejszą armią potworów, która może pokonać bobasy, wygrywa bitwę i zbiera karty bobasów. Jeśli żaden z graczy nie jest w stanie pokonać armii bobasów, bobasy wygrywają. UWAGA! Wszystkie potwory i bobasy walczą tylko raz! Po walce są odrzucane, niezależnie od wyniku. Gra kończy się w momencie, gry wyczerpią się karty. Wygrywa uczestnik z najwyższą sumą siły pokonanych bobasów. Dlaczego pokochasz tę grę? Jeśli Eksplodujące Kotki Cię zachwyciły, zdecydowanie musisz sięgnąć po Niedźwiedzie vs bobasy! To ten sam humor i luz pod płaszczykiem zupełnie innego tematu. Ta gra, choć wygląda na całkiem prostą, wymaga sporo planowania i strategicznego myślenia! Kluczem do zwycięstwa jest odpowiednie przygotowanie, dostosowanie do warunków i umiejętność zaskoczenia przeciwnika. A wspominaliśmy już o tym, że gra ma futrzaste pudełko? :-)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP-794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Na końcu języka : junior / autor Andrew Innes. - Warszawa : Wydawnictwo Nasza Księgarnia ; 2021. - 1 gra (108 kart (54 karty pomarańczowe, 54 karty niebieskie) ; karton, kolor w pudełku 19x14x4 cm + instrukcja (7, [1] strona : ilustracje ; 18 cm).
Czas gry 20 minut.
Liczba graczy 3-6.
Na opakowaniu: Jedna z najlepszych na świecie gier imprezowych!
Bądź szybszy od innych - powiedz to, co masz na końcu języka! Wykładacie karty. Gdy na kartach 2 graczy pojawi się ten sam symbol, następuje pojedynek! Jak najszybciej podaj wtedy hasło z kategorii znajdującej się na karcie przeciwnika! Wygraj jak najwięcej pojedynków!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP-794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czółko / projekt graficzny na podstawie projektu aplikacji: Agata Jakimiec, Rafał Szyma. - Gliwice : Portal Games, 2020. - 1 gra (200 dwustronnych kart haseł, 18 kart trybu gry) : karton, kolor ; w pudełku 6x21x21 cm + instrukcja (2 strony : ilustracje kolorowe ; 19 cm).
Liczba graczy 2-8.
Czas gry: ok. 30 minut.
Kultowa gra towarzyska w wersji karcianej! 4 kategorie, 15 trybów rozgrywki i nowość! Wariant Bombowy! Gra karciana Czółko jest idealną pozycją, by szybko rozruszać każdą imprezę. Zbierz znajomych, przyjaciół, rodzinę i urządźcie sobie istne kalambury wykorzystując mnóstwo podzielonych na kategorie haseł. Wykorzystajcie własne czółka jako planszę do gry, a reszta graczy pomoże wam odgadnąć, co też wam na głowie chodzi! Do dyspozycji będziecie mieli pokazywanie, opowiadanie, śpiewanie, wszystko, co też wam w duszy gra. Podstawową rozgrywkę skomplikują wam dodatkowe zabawne tryby zgadywania, a jakby tego było mało, Czółko dostarczy wam prawdziwych eksplozji śmiechu dzięki regule bomby - haseł zabronionych. Proste zasady, świetne kategorie i błyskawiczna rozgrywka to przepis na CZÓŁKO!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP-794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Smoki / Kevin Kichan Kim ; grafika Marcin Minor. - Warszawa : Wydawnictwo "Nasza Księgarnia", 2020. - 1 gra (52 karty, 12 żetonów smoka, 1 ołówek, 1 notes) : karton, papier, grafit, drewno, kolor ; w pudełku 4x14xx19 cm + instrukcja (10, [2] strony : ilustracje kolorowe ; 13x18 cm).
Stanowi cz. 3 gier, cz. 1 pt.: Sen, cz. 2 pt.: Kruki.
Czas gry 15 minut.
Liczba graczy 2-5.
Odwiedź krainy pełne smoków! SMOKI to trzecia gra z serii, która przenosi was do świata ze snów. Gra ma inne zasady niż poprzednie z tej serii: SEN i KRUKI. Tworzycie swoje sny i odwiedzacie krainy smoków przybierających różne formy. W niektórych krainach spotkacie również kruki możecie korzystać z ich specjalnych umiejętności. Pozwolą wam one zmieniać swoje sny oraz sny rywali! Wygra osoba, która w swoim śnie odwiedzi najpiękniejsze krainy i zdobędzie 3 żetony smoka. [https://tantis.pl/smoki-p2897901#product-specifics]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Multimedialny
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP-794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Karty Dżentelmenów : imprezowa gra karciana bez kurtuazji i pruderii / pytania i tłumaczenia (autor): Aleksander Kozik, odpowiedzi i mechanika gry (autor): Marcin Jaros ; grafiki i dekory: artysta plastyk Cezary Marek. - [Opole] : Kojar s.c., [2020]. - 1 gra (220 kart w tym: 53 Czarne Karty pytań, 161 Białych Kart odpowiedzi, 2 puste Czarne Karty na Twoje pytania, 4 puste Białe Karty na Twoje odpowiedzi) : tektura, karton, kolor ; w pudełku 11x8x7 cm + instrukcja (7 stron ; 11 cm).
Liczba graczy: 3-15.
Czas gry: 30 minut.
Karty Dżentelmenów to pierwsza w Polsce dwujęzyczna gra tekstowa tego typu, która umożliwia wspólną zabawę z anglojęzycznymi znajomymi!
W każdej kolejce - Dżentelmen - zadaje pytanie z Czarnej Karty, a pozostali odpowiadają za pomocą swojej najzabawniejszej Białej Karty. Gra zawiera niecenzuralne teksty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP-794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Miszmasz! / autorzy: Nathalie Saunier, Rémi Saunier i Tom Vuarchex ; projekt: Tom Vuarchex ; tłumaczenie: Magda Kożyczkowska. - Gdańsk : Rebel, [b.r.]. - 1 gra (135 dwustronnych kart) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 14x10x4 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje ; 12 cm).
Liczba graczy: 2-6.
Czas gry: ok. 20 minut.
Szukaj par wśród symboli z gier planszowych. Specjalne wydanie gry Miszmasz, stworzone w hołdzie dla gier planszowych. Każdy ze wzorów nawiązuje do jednej ze 119 gier – czy uda Ci się rozpoznać je wszystkie? Co to za gra? Miszmasz! to niesamowicie dynamiczna gra imprezowa, za której powstanie odpowiada Thomas Vuarchex - jeden z twórców bijącej rekordy popularności gry zręcznościowej - Jungle Speed. W swoim najnowszym dziele wprowadził kilka zmian, które jeszcze usprawniają rozgrywkę. Naszym celem jest zebranie pięciu par identycznych kart. Początkowo z łatwością znajdujemy pasujące wzory. Jednak z czasem wyłożonych kart jest coraz więcej, a że wszystkie one biorą udział w grze, to przyglądamy się stołowi z rosnącym skupieniem i napięciem! Instrukcja zawiera kilka wariantów rozgrywki, dopasowanych do graczy ceniących bezpośrednią rywalizację, jak i tych, którzy stawiają na współpracę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP-794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Sushi go party! : apetycznie podana gra karciana / projekt gry Phil Walker-Harding ; ilustracje Nan Rangsima ; tłumaczenie: Monika Żabicka. - Gdańsk : Rebel, [2016]. - 1 gra (181 kart, 22 kafelki menu, 8 pionków, plansza) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 21x16x8 cm + instrukcja (16 stron : ilustracje ; 20 cm).
Liczba graczy: 2-8.
Czas gry: ok. 20 minut.
Pięcioosobowy stolik w naszym ulubionym barze sushi przestał już wystarczać. Coraz więcej osób chce iść z nami, potrzeba dodatkowych miejsc! Właściciele, zadowoleni z obrotu, wprowadzają nowe dania i możliwość samodzielnego komponowania zestawów. Czeka nas istne sushi-szaleństwo!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP-794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Karaluszek kłamczuszek / Jacques Zeimet ; [ilustracje i grafika Rolf Vogt]. - Konin : G3, 2019. - 1 gra ( 64 karty) : karton, kolor ; 11x3,5x11 cm + instrukcja (7 stron : ilustracje kolorowe ; 9 cm).
Wiek: 8+.
Liczba graczy: 3-6.
Czas ok. 15-25 minut.
Mina pokerzysty, umiejętne maskowanie emocji i odrobina karcianego szczęścia okażą się nieocenione w rozgrywce z Karaluszkiem kłamczuszkiem. Osobiste sympatie uczestników do pająków, much, szczurów czy nietoperzy dzięki tej grze mogą ulec zmianie. Każdy chce wykiwać przeciwników i wcisnąć im jak najwięcej kart. Kartę z wybranym przez siebie zwierzęciem można przekazać dowolnemu graczowi, deklarując przy tym, jakie zwierzę znajduje sie na oddawanej karcie - może być to prawda lub fałsz. Kto błędnie oceni prawdomówność przeciwnika, zatrzymuje kartę. Przegrywa osoba, która pozwoli wcisnąć sobie cztery takie same karty lub nie ma już więcej kart na ręce, a znów musi proponować komuś kartę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP-794 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
(nie) Powinieneś 2 - [B.m.] : Kojar, [2020]. - 1 gra (160 kart odpowiedzi, 51 kart pytań, 9 pustych kart (6 odpowiedzi i 3 pytań) na Twoje pomysły) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 11x7,5x6,5 cm + instrukcja (2 strony ; 10 cm).
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Karty zawierają napisy zarówno po polsku jak i po angielsku, dzięki czemu możecie zagrać z anglojęzycznymi znajomymi. Grę można łączyć z (nie)Powinieneś 1 – więcej kombinacji, więcej śmiechu!
Liczba graczy: 3-15.
Czas gry: 30+.
Autorzy Kart Dżentelmenów przedstawiają (nie)Powinieneś 2 – imprezowa gra karciana dla okropnych ludzi, którzy lubią się śmiać bez zahamowań! W każdej kolejce jeden z graczy czyta pytanie z czarnej karty a pozostali gracze odpowiadają za pomocą najzabawniejszej pomarańczowej karty. Celem gry jest tworzenie najzabawniejszych, dwuznacznych i często bezwstydnych kombinacji za które gracze otrzymują punkty. Karty zawierają napisy zarówno po polsku jak i po angielsku, dzięki czemu możecie zagrać z anglojęzycznymi znajomymi. Grę można łączyć z (nie)Powinieneś 1 – więcej kombinacji, więcej śmiechu! Uwaga! Gra zawiera niecenzuralne teksty! Tylko dla osób pełnoletnich!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP-794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Trivial Pursuit : Harry Potter. - [B.m.w.] : Hasbro, 2017. - 1 gra (1 karta z zasadami, 100 kart z pytaniami, 1 kostka, 1 pionek) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 14x14x9 cm + instrukcja.
Liczba graczy : 2+
Wiek graczy : 12+
Czas gry: 60 min.
Trivial Pursuit Harry Potter to gra przeznaczona dla wszystkich fanów świata magii i czarodziejstwa, dzięki której mogą sprawdzić swoją wiedzę zdobytą z książek i filmów o Harrym Potterze! Pytania podzielone są na sześć kategorii, które losujecie, rzucając kością. Te kategorie to: Czarna Magia, Hogwart, Zaklęcia i Eliksiry, Magiczne Przedmioty, Magiczne Postacie oraz Zwierzęta i Magiczne Stworzenia. [empik.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP-794 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Uno. - Warszawa : Mattel Poland, 2019. - 1 gra (19 kart niebieskich, 19 kart zielonych, 19 kart czerwonych, 19 kart żółtych, 8 kart "Weź dwie", 8 kart "Zmiana kierunku", 8 kart "Postój", 4 karty "Wybierz kolor", 4 karty "Wybierz kolor + weź cztery", 1 karta"Zamiana kart", 3 dzikie karty "Zadanie specjalne") : papier, kolor ; w pudełku 11,5x9x2 cm + instrukcja (2 strony harmonijka : ilustracje).
Liczba graczy: 2-10.
UNO™ to klasyczna gra karciana dla dzieci - łatwo zrozumieć jej zasady... i trudno oderwać się od gry! A teraz dostępna jest ze wyjątkowymi kartami „Zadanie specjalne”! Gracze próbują jak najszybciej pozbyć się wszystkich swoich kart, dopasowując je do karty, która aktualnie znajduje się na górze stosu. Specjalne karty funkcyjne zapewniają ekscytującą zabawę i pomagają pokonać innych graczy! Używaj karty „Zamiana kart”, aby wymienić się z innym graczem. Możesz też tworzyć własne reguły, korzystając z 3 zmazywalnych kart „Zadanie specjalne”!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP-794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wyraź to ! - Gdynia: Trefl, 2019. - 1 gra (plastikowa ramka z klepsydrą, 150 kart emocji (60 dla młodszych i 90 dla starszych graczy) ; 27x27cm + instrukcja.
Liczba graczy : 2 drużyny
Wiek graczy : 7+
Rodzinna gra drużynowa o wy-twarz-aniu emocji. To gra, w której zadaniem graczy jest odgadnięcie nazw emocji, nastrojów i stanów prezentowanych przez aktywnego gracza. Odgadnięcie hasła ułatwia członkom drużyny jedna podpowiedź - litera, na jaką rozpoczyna się prezentowany wyraz. Chwyć ramkę, wystartuj klepsydrę i zaprezentuj pozostałym graczom jak najwięcej wyrazów twarzy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Multimedialny
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP-794 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej