Gry i zabawki
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(252)
Forma i typ
E-booki
(259766)
Książki
(67587)
Proza
(27502)
Audiobooki
(19565)
Poezja
(5951)
Gry i zabawki
(252)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2803)
Publikacje popularnonaukowe
(2260)
Publikacje dydaktyczne
(1351)
Poradniki i przewodniki
(1095)
Komiksy i książki obrazkowe
(1067)
Filmy i seriale
(795)
Publikacje naukowe
(701)
Dramat (rodzaj)
(486)
Publikacje fachowe
(333)
Publikacje informacyjne
(220)
Publikacje religijne
(211)
Muzyka
(195)
Albumy i książki artystyczne
(189)
Druki ulotne
(185)
Czasopisma
(157)
Mapy
(59)
Książka
(23)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(23)
Publikacje dla niewidomych
(20)
Fotografie
(18)
Nuty
(13)
Publikacje promocyjne
(12)
Literatura faktu
(7)
Obiekty trójwymiarowe
(6)
Powieść
(5)
Artykuły
(4)
Komiksy i książki obrazkowe
(4)
ProzaLiteratura faktu, eseje, publicystyka
(4)
2001
(3)
Ksiażki
(3)
Ksiązki
(3)
Książk
(3)
Rysunki
(3)
1901-2000
(2)
Literatura faktu, publicystyka
(2)
ProzaKomiksy i książki obrazkowe
(2)
Przewodniki i poradniki
(2)
Rejestracje audio i wideo
(2)
Rejestracje dźwiękowe i wideo
(2)
Dramat
(1)
Dramat (komedia)
(1)
Druk częściowo dwuszpaltowy
(1)
Książki
(1)
Książka obrazkowa
(1)
Książki obrazkowe
(1)
KsiążkiKomiksy i książki obrazkowe
(1)
KsiążkiProza
(1)
Literatura popularnonaukowa
(1)
Poza
(1)
Programy komputerowe
(1)
Proz
(1)
ProzaPoradniki i przewodniki
(1)
ProzaPublikacje popularnonaukowe
(1)
Psycholodzy
(1)
Publikacja popularnonaukowa
(1)
Publikacje dydaktyczn
(1)
Reportaż
(1)
Rękopisy
(1)
Terapeuci
(1)
Dostępność
dostępne
(176)
wypożyczone
(64)
nieokreślona
(14)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(1)
Oddział dla Dzieci
(31)
Dział Multimedialny
(190)
Filia nr 2 w Prudniku
(2)
Filia w Rudziczce
(18)
Filia w Szybowicach
(1)
Filia w Łące Prudnickiej
(9)
Filia w Moszczance
(2)
Autor
Zarawska Patrycja (1970- )
(8)
Kożyczkowska Magda
(7)
Tyszka Wojciech
(7)
Szewczyk Michał
(6)
Żabicka Monika
(6)
Czuba Sławomir
(5)
Knizia Reiner
(5)
Clark Brenda
(4)
Daujean Cyrille
(4)
Merlini Irene
(4)
Moon Alan R. (1951- )
(4)
Szymanowicz Maciej (1976- )
(4)
Allers Jeffrey D
(3)
Delval Julien (1972- )
(3)
Jackowska Anna
(3)
Knizia Reiner (1957- )
(3)
Larek Tomek
(3)
Madaj Karol
(3)
Sakowska Ewa
(3)
Szoblik Dorota
(3)
Szulc Cezary
(3)
Szymanowicz Maciej (1975- )
(3)
Widman-Drzewiecka Anita
(3)
Zdybel Jacek
(3)
Bauza Antione
(2)
Blanchot Denis
(2)
Bocianowski Bohdan (1911-1983)
(2)
Bukowski Adam
(2)
Cathala Bruno
(2)
Cottereau Jacques
(2)
Delval Julien
(2)
Goyke Sebastian
(2)
Graham Julie-Ann
(2)
Inman Matthew
(2)
Innes Andrews
(2)
Janczarski Czesław (1911-1971)
(2)
Kielan Paulina
(2)
Kordowski Bartłomiej
(2)
Kortas Paulina
(2)
Krawczyk Anita
(2)
Kucharski Roman
(2)
Lee Elan (1975- )
(2)
Marzollo Jean
(2)
Moon Alan R
(2)
Murphy Anita
(2)
Musiał Łukasz
(2)
Myjak Joanna
(2)
Norman Ewa
(2)
O'Connor Rory (1973- )
(2)
Odorowicz Bartosz
(2)
Przyrowski Zbigniew (1921-2008)
(2)
Rosłan Katarzyna
(2)
Skowron Martyna
(2)
Skrzydlewski Jacek (1956- )
(2)
Small Shane
(2)
Stańska Maria
(2)
Strzałkowska Małgorzata (1955- )
(2)
Szymanowicz Maciej
(2)
Traczykowski Grzegorz
(2)
Turner Tracey
(2)
Vogt Rolf
(2)
Warsch Wolfgang
(2)
Wick Walter
(2)
Włóczko Michał
(2)
Zeimet Jacques
(2)
Adair Ian
(1)
Akelaitis Gediminas
(1)
Amane Desnet
(1)
Ambrzykowski Michał
(1)
Amery Heather
(1)
Andersen Martin Nedergaard
(1)
Andreani Jean-Francois
(1)
Augier Steeve
(1)
Azagary Eric
(1)
Baranowski Marek (tłumacz)
(1)
Barillé Albert (1921-2009)
(1)
Barska Maja
(1)
Bartkowicz Marek (1960- )
(1)
Basałyga Jarosław
(1)
Bauza Antoine
(1)
Beaujannot Gaetan
(1)
Benedetti Toussaint
(1)
Bevennuto Johan
(1)
Bonnessee Regis
(1)
Borsuk Karol (1905-1982)
(1)
Bos Liesbeth
(1)
Bourgion Nicolas
(1)
Bruchnalski Marcin (1958- )
(1)
Bruel François
(1)
Brunnhofer Bernd
(1)
Burley Peter
(1)
Burzyńska Patrycja
(1)
Buszkowski Igor
(1)
Bułeczka Izabela
(1)
Cardouat Marie
(1)
Chiacchiera Martino
(1)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(1)
Chvátila Vlaady
(1)
Civardi Anne
(1)
Collette Xavier
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(83)
2010 - 2019
(142)
2000 - 2009
(24)
1990 - 1999
(1)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(212)
1901-2000
(8)
1989-2000
(5)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(250)
Australia
(1)
Język
polski
(251)
Odbiorca
Dzieci
(173)
Młodzież
(105)
6-8 lat
(91)
9-13 lat
(87)
Dorośli
(72)
0-5 lat
(59)
14-17 lat
(54)
18+
(9)
Szkoły podstawowe
(3)
5-7 lat
(2)
8-11 lat
(2)
Dzieci 3-4 lat
(1)
Klasa 2.
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(11)
Literatura francuska
(10)
Literatura angielska
(8)
Literatura kanadyjska
(4)
Literatura włoska
(4)
Literatura niemiecka
(2)
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Gry i zabawy umysłowe
(16)
Gry edukacyjne
(7)
Zabawa
(7)
Potwory
(5)
Zwierzęta
(5)
Harry Potter (postać fikcyjna)
(4)
Uczucia
(4)
Koty
(3)
Krzyżówki (gry)
(3)
Uczenie się
(3)
Franklin (postać fikcyjna)
(2)
Geografia
(2)
Gry i zabawy
(2)
Klocki (zabawki)
(2)
Magia
(2)
Mały Książę (postać fikcyjna)
(2)
PRL
(2)
Pizza
(2)
Pociągi
(2)
Pojazdy
(2)
Postacie fikcyjne
(2)
Poszukiwanie skarbów
(2)
Psy
(2)
Roboty ręczne
(2)
Rodzina
(2)
Rolnictwo
(2)
Skojarzenia (psychologia)
(2)
Sztuka przetrwania
(2)
Śledztwo i dochodzenie
(2)
7 Eskadra Myśliwska im. Tadeusza Kościuszki
(1)
Baba Jaga (postać legendarna)
(1)
Bajka i baśń
(1)
Bajki i baśnie
(1)
Baseball
(1)
Bilety komunikacyjne
(1)
Budownictwo
(1)
Cywilizacja
(1)
Czarodzieje
(1)
Czołgi
(1)
Desery
(1)
Dziki Zachód
(1)
Edukacja ekologiczna
(1)
Ekologia
(1)
Gra kooperacyjna
(1)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Gry losujące
(1)
Gry paragrafowe
(1)
Grzanki
(1)
II wojna światowa (1939-1945)
(1)
Jaś i Małgosia (postacie fikcyjne)
(1)
Język
(1)
Kalambury
(1)
Komunikacja miejska
(1)
Konflikt
(1)
Kopciuszek (postać fikcyjna)
(1)
Książka zabawka
(1)
Kurnik
(1)
Latawce
(1)
Lody (słodycze)
(1)
Logopedia
(1)
Majsterkowanie
(1)
Matematyka
(1)
Małpy
(1)
Metoda Montessori
(1)
Miasta
(1)
Mitologia grecka
(1)
Miód
(1)
Mięczaki
(1)
My Little Pony (postacie fikcyjne)
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Naczynia
(1)
Nastrój (psychologia)
(1)
Nauka
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Odkrycia geograficzne
(1)
Owady
(1)
Pantomima
(1)
Papieroplastyka
(1)
Parki i ogrody
(1)
Pingwiny
(1)
Piractwo morskie
(1)
Piłka nożna
(1)
Pluszowy miś
(1)
Powietrze
(1)
Powstanie warszawskie (1944)
(1)
Prawo jazdy
(1)
Przedszkola
(1)
Przedszkolaki
(1)
Przyroda
(1)
Przywódcy i głowy państw
(1)
Pszczoła miodna
(1)
Ptaki
(1)
Pustynie
(1)
Puzzle
(1)
Rewolwerowcy
(1)
Rower
(1)
Rozbój
(1)
Rugby
(1)
Rycerze
(1)
Sen
(1)
Temat: czas
1901-2000
(6)
1939-1945
(2)
2001-
(2)
1918-1939
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Londyn (Wielka Brytania)
(2)
Wisła (rzeka)
(2)
Amazonka (dorzecze)
(1)
Europa
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(156)
Gry planszowe
(70)
Książka obrazkowa (picturebook)
(23)
Gry i zabawy
(19)
Gry w karty
(18)
Zagadki
(15)
Gry edukacyjne
(9)
Opowiadania i nowele
(9)
Plansze do gry
(7)
Publikacja bogato ilustrowana
(7)
Publikacje dla dzieci
(7)
Książka zabawka
(5)
Gry i zabawy dziecięce
(4)
Gry strategiczne
(4)
Książki dla małych dzieci
(2)
Opowiadania i nowele przygodowe
(2)
Poradnik
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Bajki i baśnie
(1)
Broszura
(1)
Fantasy
(1)
Karty do gry
(1)
Książka do wypełniania
(1)
Książka obrazkowa
(1)
Książki zabawki
(1)
Melodia z tekstem podłożonym
(1)
Obrazek
(1)
Opracowanie
(1)
Piosenka dziecięca polska
(1)
Podręcznik
(1)
Wiersze
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(144)
Edukacja i pedagogika
(8)
Historia
(5)
Geografia i nauki o Ziemi
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Religia i duchowość
(1)
252 wyniki Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Polak Mały : gra edukacyjna - Wydanie II. - Warszawa : Instytut Pamięci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu, 2016. - 1 gra (24 karty białe, 24 karty czerwone) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 25x37x4 cm + instrukcja (30 stron : ilustracje ; 10x17 cm).
Liczba graczy: 2-8.
Czas gry: 15 min.
Gra Polak Mały za pomocą puzzli zapoznaje z polskimi symbolami narodowymi: flagą, herbem i słowami hymnu. Grę można również wykorzystać do zabawy w memory. W załączonej broszurze zamieszczono instrukcje gier.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP-794 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Powietrze i woda. - Gdańsk : Clementoni, [b.r.]. - 1 gra (plastikowy pojemnik z wieczkiem, kartonik z obrazkiem, probówka z korkiem, balonik, 2 plastikowe strzykawki, rurka, 2 kolorowe kubeczki, styropianowa kulka, plastikowa rybka) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 21x15x6 cm + instrukcja (7 stron : ilustracje kolorowe ; 21 cm).
Liczba graczy: 1+
Wiek graczy: 8+.
Powietrze i woda Science Clementoni. Dobrze wyposazony zestaw, aby poznać różne aspekty nauki i ekspwerymentować z powietrzem i wodą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP-794 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Prawo jazdy rowerowe - Chwaszczyno k/Gdyni : Aleksander, [b.r.]. - 1 gra (plansza, 2 kostki, 4 pionki, 55 kart z pytaniami, 32 znaki drogowe, 24 żetony (12 zielonych, 12 czerwonych), karty do gry 4 sztuki, klepsydra) : karton, drewno, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 25x24x6 cm + instrukcja (14 stron : ilustracje kolorowe ; 21 cm).
Liczba graczy: 2-4.
Wiek graczy: 7+.
Gra oparta na zabawnej rywalizacji, jest jednocześnie znakomitym pretekstem dla dzieci do wstępnego poznania zasad ruchu drogowego. Każdy z uczestników gry, poruszając się po jej torze, poznaje znaczenie znaków drogowych i zasady prawidłowego postępowania podczas jazdy (ucząc się na własnych błędach). Bogactwo używanych w grze rekwizytów sprawia, że łączy ona w bardzo atrakcyjny dla graczy sposób naukę i zabawę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP-794 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Psie figle. - Gospodarz : Abino, [2019]. - 2 gry (1 dwustronna plansza, 1 kostka, 4 metalowe figurki psów) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 20x25x5 cm + instrukcja (4 strony ; 11x15 cm).
Dla 2 do 4 osób.
GRA PLANSZOWA. Dzieci poznają wesoły świat psów i psiaków, nauczą się zasad fair-play i współzawodnictwa. „Psie Figle” to gra przygodowa, której celem jest wygranie turnieju. Każdy z graczy przeprowadza swojego psa przez poszczególne etapu psiego konkursu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP-794 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Quiz o Europie. - Chwaszczyno : "Alexander" Piotr Pundzis, 2012. - 1 gra (97 kart pytań i odpowiedzi, 12 kart liter, karta z nazwami działów, 4 pionki, kostka do gry, plansza, 80 żetonów, klepsydra, notes, kubek, kulka, katapulta) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 25x25x6 cm. + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 21 cm).
Na pudełku: 388 pytań, 110 kart.
Fascynująca gra i świetna zabawa, w trakcie której uczestnicy odpowiadają na pytania o Europie. Gracze mogą odpowiadać na 388 pytań z 97 kart, a do wyboru mają 1164 odpowiedzi. Tematami pytań i odpowiedzi są: historia, geografia i przyroda, nauka i technika oraz kultura i sztuka Europy. Podczas gry trzeba wykazać się również swoją zręcznością, strzelając z katapulty do celu. Quiz o Europie to atrakcyjna i emocjonująca rozrywka dla całej rodziny, a jej uczestnicy mogą w czasie zabawy poszerzyć swoją wiedzę o Europie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP-794 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Quiz przyroda i geografia Polski : gra edukacyjna. - Chwaszczyno : "Alexander" Piotr Pundzis, 2012. - 1 gra (98 kart pytań i odpowiedzi, 8 kart liter, 4 karty znaku zapytania, 4 pionki, kostka do gry, plansza, 80 żetonów, klepsydra, notes, kubek, kulka, katapulta) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 25x25x6 cm. + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 21 cm).
Na pudełku: 392 pytania. 110 kart.
"Quiz przyroda i geografia Polski" to gra, której uczestnicy biorą udział w emocjonującej zabawie, a jednocześnie zdobywają wiele ciekawych informacji na temat geografii i przyrody Polski. Dodatkową atrakcją w czasie gry są strzały do celu z katapulty. Dzięki nim można zdobyć dodatkowe punkty, a przy okazji ćwiczyć swoją zręczność.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP-794 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Sokole oko : Ptaki, Zwierzęta czworonożne. - Dopiewiec k. Poznania : Hetman, [brak roku]. - 1 gra (1 plansza, 64 karty) : karton, kolor ; w pudełku 31x22x2 cm + instrukcja.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP-794 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Spy Code : Złam szyfr. - [Szczecin] : Epee, [b.r.]. - 1 gra (1 elektroniczny sejf, 1 stetoskop szpiegowski, 15 żetonów, 18 kart do gry, 1 naklejka alarmu, 3 naklejki diamentów) : karton, plastik ; w pudełku 27 x 28 x 12 cm + instrukcja.
Czas rozgrywki: ok. 20 min.
Instrukcja w języku polskim, angielskim, czeskim i słowackim.
Złam szyfr do sejfu i zbierz ukryte w środku skarby nim zrobią to twoi przeciwnicy! Spy Code - Złam Szyfr to innowacyjna gra, która rozwija myślenie i pamięć graczy oraz wyostrza ich zmysły! Wybierz dowolną kartę z numerem, wpisz kod i połóż palec na skanerze linii papilarnych - jeśli masz szczęście zaświeci się na zielono, a drzwiczki do sejfu otworzą się. W przeciwnym razie światło na sejfie zaświeci się na czerwono, a Ty usłyszysz przez stetoskop podpowiedź. Za każdym razem, gdy prawidłowo wpiszesz kod, z sejfu wypadną od 1 do 3 monet lub diament. Zbierz 2 diamenty lub co najmniej 5 monet i WYGRAJ! Możesz również utrudnić zadanie, wybierając inny tryb rozgrywki! Pamiętaj! By odnieść sukces musisz zapamiętać wszystkie podpowiedzi i obserwować ruchy przeciwników!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP-794 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Supermatematyk - Chwaszczyno k/Gdyni : Aleksander, [b.r.]. - 1 gra (72 tabliczki z liczbami, 36 tabliczek znaków, 55 kart liczb, worek, notes, 4 półeczki, klepsydra) : karton, drewno, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 24x30x5 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje kolorowe ; 21 cm).
Liczba graczy: 2-4.
Wiek graczy: 7+.
Losując kolejno z worka cyfry i znaki działań matematycznych, gracze starają się ułożyć jak najszybciej działanie, którego wynikiem jest jedna z liczb przedstawionych na odkrytej karcie. Wygrywa ten, kto ułoży najwięcej prawidłowych działań. Gra zmusza do myślenia, jest emocjonująca zabawą i zarazem znakomitym treningiem liczenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Multimedialny
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP-794 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Szachy drewniane. - Kraków : Albi, [2018]. - 1 gra (drewniane bierki szachowe, drewniana wyścielana szchownica) : drewno ; w pudełku 31x16x5 cm.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Liczba graczy: 2.
Szachy drewniane to nie lada wyzwanie dla umysłu. Spróbuj swoich sił w tej grze logicznej! Gra wykonana została z wysokiej jakości drewna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP-794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
The Original Rummikub : brings people together : standard. - Israel ; Szczecin : Lemada ; TM Toys, 2016. - 1 gra (106 płytek z liczbami (8 zestawów od 1 do 13, w czterech kolorach, 2 jokery), 4 podstawki (tabliczki do umieszczenia płytek)) : karton, plastik, kolor ; 35x27x4 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 24 cm).
Przewidywany czas rozgrywki 20 minut.
2-4 graczy.
Gra polega na wykładaniu na stół utworzonych przez gracza układów kostek. Mogą je stanowić albo serie, albo grupy. Seria składa się z co najmniej trzech kostek o kolejnych numerach w jednym kolorze, a grupa to trzy lub cztery kostki z tym samym numerem w różnych kolorach. Celem gry jest jak najszybsze wyłożenie na stół wszystkich kostek ze swojej tabliczki. Gracz, który dokona tego jako pierwszy - wygrywa. Inni gracze liczą punkty pozostałe im na tabliczkach i zapisują je ze znakiem ujemnym. Zwycięzca zapisuje ze znakiem dodatnim sumę punktów pozostałych graczy. Rozgrywka może się toczyć z limitem czasu lub bez.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP-794 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Thorn Ball Clusters - [brak miejsca] : Yiwu Square toys factory, [brak roku]. - 1 gra (370 rzepów, 36 akcesoriów) : plastik, kolor ; 27x27x6 cm. + instrukcja.
Forma i typ
Odbiorca
Temat
Dziedzina i ujęcie
Zestaw umożliwia stworzenie niesamowitych dzieł w 3D, takich jak: sowy, niedźwiadki, ośmiornice, autka, małpki i wiele innych! Tchnij życie w swoje dzieła wykorzystując swoją wyobraźnię. Rzepy-czepy to kreatywna zabawa, która rozwija wyobraźnię i zdolności manualne dziecka. Przyklejają się do siebie z magiczną łatwością. Ściskaj je, łącz i twórz z rzepami ! Te szalone kolorowe kulki sczepiając się z sobą, pozwalają Ci zbudować co zechcesz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP-794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Trivial Pursuit : Harry Potter. - [B.m.w.] : Hasbro, 2017. - 1 gra (1 karta z zasadami, 100 kart z pytaniami, 1 kostka, 1 pionek) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 14x14x9 cm + instrukcja.
Liczba graczy : 2+
Wiek graczy : 12+
Czas gry: 60 min.
Trivial Pursuit Harry Potter to gra przeznaczona dla wszystkich fanów świata magii i czarodziejstwa, dzięki której mogą sprawdzić swoją wiedzę zdobytą z książek i filmów o Harrym Potterze! Pytania podzielone są na sześć kategorii, które losujecie, rzucając kością. Te kategorie to: Czarna Magia, Hogwart, Zaklęcia i Eliksiry, Magiczne Przedmioty, Magiczne Postacie oraz Zwierzęta i Magiczne Stworzenia. [empik.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP-794 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Uczę się dbać o naszą planetę. - Teramo : Liscianigiochi, [brak roku]. - 1 gra (planisfera 3D, 24 żetony z elementami środowiska, spinner ze strzałką, 56 kart, 4 plansze ze środowiskami, 50 medali) : karton, tektura, plastik, kolor ;w pudełku 29x29x7 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje kolorowe ; 24 cm).
(Kids Love)
Dzięki tej grze planszowej dzieci uczą się szacunku do przyrody - poznają różnego rodzaju zanieczyszczenia i razem z rodzicami omawiają sposoby ich oczyszczania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP-794 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Uno. - Warszawa : Mattel Poland, 2019. - 1 gra (19 kart niebieskich, 19 kart zielonych, 19 kart czerwonych, 19 kart żółtych, 8 kart "Weź dwie", 8 kart "Zmiana kierunku", 8 kart "Postój", 4 karty "Wybierz kolor", 4 karty "Wybierz kolor + weź cztery", 1 karta"Zamiana kart", 3 dzikie karty "Zadanie specjalne") : papier, kolor ; w pudełku 11,5x9x2 cm + instrukcja (2 strony harmonijka : ilustracje).
Liczba graczy: 2-10.
UNO™ to klasyczna gra karciana dla dzieci - łatwo zrozumieć jej zasady... i trudno oderwać się od gry! A teraz dostępna jest ze wyjątkowymi kartami „Zadanie specjalne”! Gracze próbują jak najszybciej pozbyć się wszystkich swoich kart, dopasowując je do karty, która aktualnie znajduje się na górze stosu. Specjalne karty funkcyjne zapewniają ekscytującą zabawę i pomagają pokonać innych graczy! Używaj karty „Zamiana kart”, aby wymienić się z innym graczem. Możesz też tworzyć własne reguły, korzystając z 3 zmazywalnych kart „Zadanie specjalne”!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP-794 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Warcaby. - Gdynia : Aleksander, [2018]. - 1 gra (1 plansza, 16 pionków białych, 16 pionków czarnych) : tektura, karton, plastik ; 29x19x4 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 16 cm).
Gra dla 2 graczy.
Wiek: 5+.
Poręczna wersja klasycznej gry w warcaby w małym rozmiarze, którą można zabrać ze sobą dosłownie wszędzie. Idealny egzemplarz dla tych, którzy lubią rozgrywki w plenerze lub podróży.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP-794 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Wesoły Toster : smakowita, zwariowana zabawa! : [gra zręcznościowa]. - Breuilpont : Splash Toys S.A.S, [2017]. - 1 gra (1 toster, 40 tostów, 4 talerze, 4 patelnie) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 27x27x12 cm. + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 21 cm).
Forma i typ
Odbiorca
Temat
Dziedzina i ujęcie
Rodzinna gra zręcznościowa. Zmierz się z przyjaciółmi w grze Wesoły Toster! Umieść karty w tosterze. Łapcie je do patelni i układajcie na swoim talerzu! Nigdy nie wiadomo, ile kart zostanie wyrzuconych. Uważajcie na śmierdzącą rybę! Gra kończy się, gdy toster jest pusty!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Multimedialny
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP-794 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Wieża. - Kraków : Albi, [2017]. - 1 gra (60 klocków) : drewno ; w pudełku 32x8x8 cm + instrukcja (1 strona ; 11 cm).
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Liczba graczy 2+
Wiek graczy : 3+.
Czas gry: ok. 20 min.
Jenga w kolorze naturalnego drewna. Gra zręcznościowa nie tylko dla dzieci. Ustawiamy wieżę w taki sposób, aby leżały obok siebie po trzy klocki ułożone na przemian wzdłuż i wszerz. Następnie wyciągamy po jednym klocku z dowolnego miejsca, tak aby wieża się nie przewróciła.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP-794 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
World of Tanks : Battlegrounds. - Szczecin : TM Toys, 2021. - 1 gra (plansza, 12 kart z czołgami, 64 obrazkowych kart lokacji, 12 żetonów czołgów, 16 żetonów niewypałów oraz 4 drewnianych pionków) : karton, tektura, plastik, drewno, kolor ;w pudełku 25x25x7 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje kolorowe ; 24 cm).
Gra dla 1-4 osób. Czas gry 15-30 min.
Gra oparta na licenji znanej gry komputerowej - miks gry strategicznej oraz memory. World of Tanks. Battlegrounds składa się z planszy, 12 kart z czołgami, 64 obrazkowych kart lokacji, 12 żetonów czołgów, 16 żetonów niewypałów oraz 4 drewnianych pionków. W rozgrywce może brać udział od 1 do 4 graczy, w której prowadzimy taktyczne starcia na zmieniającym się w każdej rozgrywce polu bitwy układanym z 64 żetonów lokacji! Znajdujemy pary, zbieramy usprawnienia do czołgów, uruchamiamy dodatkowe akcje, by ograniczyć przeciwnikom pole manewru lub zniszczyć ich czołgi by zdobyć przewagę w walce o punkty. Każda partia jest inna, a gra oferuje aż 4 warianty rozgrywki: Bitwa, Drużynowy, Familijny oraz Solo dla 1 gracza! Każde opakowanie zawiera kod do wykorzystania w grze komputerowej. Obrazki czołgów oraz lokacji są licencjonowane i pochodzą z oryginalnej gry World of Tanks. Wszystkie maszyny są prawdziwymi czołgami zaprojektowanymi bądź wykorzystywanymi podczas bitew w czasie II wojny światowej. Ta nowatorska wersja klasycznej gry w nowej dynamicznej i taktycznej grze planszowej. Wcielasz się w dowódcę oddziału pancernego, zdobywasz nowe umiejętności i poprowadzisz swój odział do zwycięstwa. Jest to świetna okazja do odciągnięcia dziecka od komputera i wspólnego zagrania w coś, co nie ustępuje swą atrakcyjnością digitalowemu pierwowzorowi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP-794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wyraź to ! - Gdynia: Trefl, 2019. - 1 gra (plastikowa ramka z klepsydrą, 150 kart emocji (60 dla młodszych i 90 dla starszych graczy) ; 27x27cm + instrukcja.
Liczba graczy : 2 drużyny
Wiek graczy : 7+
Rodzinna gra drużynowa o wy-twarz-aniu emocji. To gra, w której zadaniem graczy jest odgadnięcie nazw emocji, nastrojów i stanów prezentowanych przez aktywnego gracza. Odgadnięcie hasła ułatwia członkom drużyny jedna podpowiedź - litera, na jaką rozpoczyna się prezentowany wyraz. Chwyć ramkę, wystartuj klepsydrę i zaprezentuj pozostałym graczom jak najwięcej wyrazów twarzy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Multimedialny
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP-794 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej